29 - Transfer Haberi

959 63 6
                                    

İyi okumalar!!
Oyları ve yorumları aksatmayalım!!

-
[Kerem'den]

"Evet arkadaşlar. Antrenmanlardan sonra minik bir toplantı yapacağız. Transferlerle ilgili konuşmamız gerek. Çünkü mevki hareketleri olacak."

Onaylayarak yerime geçtim. Hira ile birbirimize kaçamak bakışlar atıyor, sırıtıyorduk. Barış ve Yunus dışında kimse bilmiyordu henüz.

Antrenmanlar için sahaya geçtiğimizde klasik ısınmalarla ve parkurla başladık. Hızlıca maça geçince tabii ki Hira'yı takıma aldım. Her zaman olduğu gibi eğleneceğimi biliyordum.

-

Hızlı bir maç sonrası hepimiz toplandık. Hira'nın yanında durdum ve kulağına eğildim.

"Maçta cidden ter attırdın."

"Sen birde Barça'da görseydin."

"Seni Barça'da değil Rams'ta görmek istiyorum."

"Her şeyimle oynadığım zaman Rams'ta ağzın açık izlersin o zaman."

"Bana uyar, güzelim."

İkimizde sırıttık. Okan Hoca bahsettiği transfer konuşması için bizim yanımıza geldi.

"Evet çocuklar hoşgeldiniz. Çok bekletmeden başlayalım. Biliyorsu- Ah, pardon. Hira seni psikoloğun Umut Doru bekliyor. Onun yanına bir seans için uğraman lazım. Buradakilerin hepsini ileteceğim sana."

Hira iç çekti.

"Tamamdır hocam."

Tesisin kapısına gittiğini izledikten sonra Okan Hoca'ya geri döndüm.

"Evet, yine Avrupa'da ki Türk oyuncular ile uğraştık. Atlético'dan Mete Açıkgöz. Net olarak gelişini kesinleştirdik. Sağ ve sol bekte oynuyor. Sizi yine toplamamın sebebi ise bu. Her iki taraftada oynadığı için mevki kararlaştırmasını size bırakıyorum. Kesinlikle ilk maçta ilk on bire bu adamı istiyorum. Tamam mıdır?"

Hepimiz onayladık. Kısa bir şekilde değerlendirme yaptıktan sonra tesise girdim. Hira'yı bekleme kararı vermiştim.

-
[Hira'dan]

Yine bekliyorum bu adamı. Bi konuşmak bilmedi anasını satayım. Hâla bekliyor. yok, yeter.

"Ee, psikologlar konuşmuyor mu?"

Gülümseyip bana baktı.

"Aslında tam tersi senin konuşman lazım."

Allah Allah. Kafanı masaya geçiresim gelmiyor değil.

"Bir şey sordun mu?"

"Sormam mı lazım?"

"Evet."

Güldü ve yine bekledi.

"Futbol hayatında insanlar seni etkiliyor mu?"

"Ne manada?"

"Mesela, değer verdiğin birisiyle ağır bir olay yaşadın. Maçına yansır mı?"

"Asla."

"Nasıl?"

"Ben saatlerce antrenmanı bir insan beni üzdükten sonra maçta moralsiz olmak için yapmıyorum. Seni üzen kişinin maçta moralsiz olursan götünü kaldırırsın."

Umut Doru bana kaşlarını çatıp baktı.

"Demedim say. Havalara girer yani. Çaktın?"

Adam iç çekerek elinde tuttuğu kağıtlara baktı.

"Anladım. Bir yerde hakkın yense olgun karşılar mısın?"

"Asla."

"Neden?"

"Hakkımı yiyen birisi varsa o kişi olgun değil demektir. Onun dilinden konuşman gerek."

"Mesela?"

Histerik bir şekilde güldüm.

"Bu konu uzar doktor."

"Peki."

Yine bekledi. Harbi döveceğim bu adamı.

"Kadın- Erkek ilişkilerinde nasıl bir yapıya sahipsin? Romantik ilişkilerinde mesela."

"Futbol konuşmamız gerekmez mi?"

"Ben psikoloğum, Hira. Her türlü konuda konuşacağız."

Sinirle iç çektim.

"Sinirli, gergin, sabırsız bir insanım. Bekletilmeyi hiç sevmem özellikle. Bir adam karşımda bana yarım akıllı gibi bir şey söylemeden bakıyorsa eğer, kafasını duvara vurasım gelir. Mecazi, tabii."

"Anlıyorum. Sağol cevap için."

"Ne demek, rica ederim."

"Çıkabilirsin."

Kendimi odadan attım. İlk iş telefonumu açtım. Manyak adam dikkatim dağılmasın diye telefonu komple kapattırmıştı.

Telefonu açar açmaz Ekin'in yüzlerce mesajı ekranıma düştü. Ve on dört cevapsız araması.

HİRA
LAN HİRA GÖRMEDİN Mİ HÂLÂ?
AÇSANA TELEFONU AMK
HİRA SIÇTIN SIÇTIN

Ne oluyor lan?

Hemen Ekin'i aradım. İlk çalıştı açtı.

"Ne oldu lan?"

"Hira bana görmediğini söyleyemezsin amınakoyayım."

"Lan Ekin dolandırma lafı ne var?"

"METE METE."

"Ee Ekin? Ne Mete'si ya?"

"GERİZEKALI. METE GALATASARAY'A TRANSFER OLMUŞ."

"Ne?"

"ESKİ SEVGİLİN METE AÇIKGÖZ GALATASARAY'A TRANSFER OLMUŞ."

"Hassiktir. Ekin boku yedim ben."

-
😬
Umarım seversiniiiz!!!
Oyları ve yorumları aksatmayalıım!!
🤍🦁










Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin