44 - Üçleme

632 49 4
                                    

İyi Okumalar!!
Umarım Seversiniiiiz!!
Oyları Unutmayalım Canlarım!!
YORUMLARIDA!
🦁🤍

-
[Hira'dan]

Instagram

@EkinYenerofficial: Bir hayran için son kez imzalayayım bari

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@EkinYenerofficial: Bir hayran için son kez imzalayayım bari... @HiraKozdag

@HiraKozdag: Arkadaşlar hiç gözüktüğü gibi biri değilmiş çok soğuktu ekranlara oynuyormuş bir fotoğraf çekinmeyi bile reddetti yani.
@EkinYenerofficial: Senin yüzünden yarın magazine manşet olucaz of

@barisalperyilmaz: Hayırdır kardeşim bu forma sarı kırmızı değil?
@EkinYenerofficial: Hayranımın sorunu.

-

Geldiğimiz takım yemeğinde Ekin'in gönderisinin yorumlarını okuyordum. Yüzümde daim olan sırıtış hoşuma gidiyordu. Galatasaray bana evim gibi hissettiriyordu ama Ekin'in gelmesiyle evimin kapılarını kilitli hale getirmiştim.

Şuan tüm takım lüks bir mekanda takım yemeğindeydik. Yarın oynayacağımız maçtan önce herkesin rahatlaması gerekiyordu. Bu sebeple bu yemek mantıklı olmuştu.

Yanımda oturan Kerem, Mauro ile ingilizce bir sohbete dalmışken bende konuşan herkesi seyrediyordum. Gözüm yine karşımda oturan Barış'a kaydığında hızlı hızlı büyük bir iştah ile yemek yediğini gördüm. Sırıtarak diğer yanıma döndüm. Solumda oturan Ekin ile onunda yanında oturan Yunus gülüşerek bir şeyler konuşuyordu. Cidden ev gibi bir ortamdaydım.

Bende yemeğe başladığımda yarın olacak olan maçın konusu açıldığını anladım. Sessizce dinlerken Okan Hoca'nın sesiyle ona döndüm.

"Hira, yarın bize güzel hattricklerinden izletirsin belki."

Duyduğum şey ile sırıttım ve kafamı olumlu anlamda salladım.

"Güzel bir görsel şov yapacağıma emin olabilirsiniz hocam."

Herkes tatmin olmuş şekilde önüne dönünce sol tarafımdan dürtülen kolumu hissettim ve Ekin'e döndüm. Bir şey diyeceği barizdi. Fısıldadı.

"Maç kimleydi lan?"

Maç kimleydi mi? Ekin'e 'ciddi misin?' der gibi baktım. Çok şükür ki cevap vermeme gerek kalmadan Kerem konuştu.

"Hira niye yemiyorsun? Sabah bile doğru dürüst yemedin. Ye bir şeyler hadi."

Kerem'e döndüm. Sitem dolu sözler çıktı ağzımdan.

Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin