İyi okumalar.
-
[Hira'dan.]
İspanya'dan bindiğim özel jet resmen Türkiye'ye girmişti. Verilen bilgiye göre yaklaşık on dakikaya inmiş olacaktık. Dünden beri durmadan sosyal medyadan gelen yorumları okuyordum. Transferim yayınlandığından beri deli gibi yorumlar ve eleştiriler yağıyordu. Aralarında tabii ki güzel yorumlar vardı fakat bazıları cinsiyetçi yorumlardı. Kendimi kanıtladıktan sonra hiçbiri umurumda değildi.
'Bir kadın mı cidden?'
'Ayağına top değecek mi?'
'Derbilerde tırsmaz umarım.'
'Tırnağı falan kırılır bunun, aman.'Ve işte, gelmiştim. Atatürk Havalimanı. Uzun bir aradan sonra evimdeydim. Heyecanlı bir şekilde merdivenlere geldim. Pistten geçip havalimanının içine girdiğim an büyük bir kalabalık beni karşıladı. Karşılama için binlerce taraftar gelmişti. Gülümseyerek hepsine el salladım. Bu an en unutamayacağım anlardan biriydi. Bazı kameramanlar resmen gözüme kamera soksada moralimi bozmadım.
Minik konuşmalar, fotoğraflar ve imzalar derken sonunda özel şoförün yanına gelebilmiştim. Fakat burada bile taraftarlar vardı. Hepsine yine el salladım ve arabaya bindim.
Telefonumun titreşimiyle ekrana baktım. Arayan Dursun Özbek'ti.
"Hira, indiğin haberini aldım. Hoşgeldin kızım."
"Hoşbuldum başkanım. Çok özlemişim Türkiye'yi."
Minik bir gülüş duyuldu.
"Biliriz tabii ki. Kendine dikkat et, sağ salim gel."
"Sağolun başkanım."
Telefonu kapattım. İnstagram'a girdiğimde ünlü futbol magazin sayfasının paylaştığı fotoğrafı gördüm.
@futbolsecret: Barcelona'nın golcüsü Hira Kozdağ Türkiye'ye indi. Taraftarlar yoğun karşıladı. @Galatasaray
@Galatasaray: ❤💛
@Ultraaslan:❤️💛
@mehmetxxx: Bir kadını almak ne kadar mantıklı?
@seydafelixx: Umarım iyi bir geleceği oluur
@oz6nnn: Durup durup şunlara para harciyosunuz
@ferdifanpage: Yenmek kolaylasti sizi
@icardifan: Bok yenersinDaha fazla yorum görmek için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Roman pour AdolescentsBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.