33 - Maçın Oyuncusu

784 58 3
                                    

İyi okumalaar!!
Oyları unutmayalıım!!
🦁🤍

-
[Hira'dan]

"Hayır Hira. Bak sabahtan beri anlatıyorum. Sinirlerin zarar görmüş. En az iki maç diyorum. Hâlâ neden inat ediyorsun?"

Sinirden dört dönecektim. En az iki maç ne demekti?

"Kardeşim yapın bir şey işte. Bana ne? En az iki maç diyorsun bana, farkında mısın? Ağzımı bozdurma benim."

Kafasını iki yana sallayan Mert yaklaşık yirmi dakikadır beni ikna etmeye çalışıyordu. Başarılı sayılmazdı.

"Hira, olmaz diyorum. Diyelim ki maça çıktın. Bu sefer daha fena sakatlanırsın. Dinlenmen gerek hayatta olmaz."

Kafamı sertçe yatağa geri indirdim. Mete'nin o sırıtışını yumruğumla süsleme hayalleri kurarken Kerem'in sesini duydum.

"Hira tamam sakin ol. Doktoru dinlemen lazım. Pansumanında yapıldı. Gel evine bırakayım seni hadi."

Kollarımdan yardım alarak oturdum. Sağ ayağımı yere değdirdim ve ayağa kalktım.

"Kucağıma alayım direkt seni."

"Gerek yok. Koluma gir yeter."

Kerem iç çekerek koluma girdi. Hem sinirden hemde acıdan bağırmak istiyordum. Revirden çıkıp koridora çıkınca Barış ile Yunus yanımıza doğru geldi. Barış'ın sesi duyuldu.

"İyi misin? Ne olmuş?"

"İyiyim Barış iyiyim."

Bu kötü bir yalandı çünkü iki büklümdüm. Barış'ta görüyordu ki yüzü buruşmuştu.

"En az iki maç yok."

Arkamızdan gelen Mert'in sesiyle ofladım. Onunda kafasına bir tane geçirmeme az kalmıştı ki koridorda hedefimi gördüm. Mete'yi.

Yanımdan geçerken bana bakmadan konuştu.

"Kusura bakma."

"Kusuruna da sokarım sana da sokarım Mete. Senin yüzünden maça çıkamazsam hayatı beter ederim sana."

Mete durdu ve bana baktı.

"Bilerek yapmışım gibi davranma."

"Senden beklenmez mi? Dua et iyileşeyim ilk maça kadar. Emin ol sende çıkamazsın o maça."

Mete bana doğru bir adım attığı an Abdülkerim abi görüldü.

"Geri bas aslanım. Sakin."

Mete sinirle iç çekti ve kendi yönünde yürümeye devam etti. Kerem kaşları çatık bir halde bana bakıyordu.

"Siz tanıyorsunuz birbirinizi. Neden tanımadığını söyledin bana?"

"Kerem sonr-"

"Hira. Odama gelir misin?"

Okan Hoca'nın sesiyle cümlem kesildi.

Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin