1. Even over mezelf

766 15 2
                                    

Hallo allemaal!

Ik zit nu in de studio te schrijven terwijl ik eigenlijk een liedje aan het schrijven was. Maar oke, ik zal me even voorstellen, dat is wel zo makkelijk ;)

Ik ben Ilse en ik ben 22 jaar. Jullie zullen me wel kennen van mijn album World of Hurt. Nou, zoals jullie weten ging die hele droom niet door en tot overmaat van ramp kreeg ik mijn zoveelste gebroken hart. Dat is ook een dingetje: ik word altijd verliefd op de verkeerde jongen. Dat klinkt heel stom, maar het is echt waar. Ik weet niet of mister perfect ooit nog langs komt, maar nu ben ik even helemaal klaar met jongens.

Oke, dat is niet helemaal waar. Ik heb stiekem een oogje op de drummer uit mijn band. Ja, lach me maar uit. Het slaat weer compleet nergens op. Gedoemd om te mislukken. Ik zei toch dat ik altijd op de verkeerde jongens val? Maar goed. Eventjes geen relatie.

O ja, ik woon nog bij mijn ouders. Mijn broers zijn al lang het huis uit, mijn oudste broer heeft zelfs al 5 jaar een vaste relatie... Ik denk dat ik altijd ongelukkig in de liefde blijf. Ik ben gewoon een kluns hahaha. We zullen wel zien ;)

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

Liefs,
Ilse

LEUK? IK GA OOK NOG VERDER MET MIJN ANDERE VERHAAL!!!! Xxxx

Ilse DeLange: Our love story❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu