Ismeretlen:
Jó reggelt!
Tanárúr!
Jó ez a szám?
Az iskola weboldalán láttam...Én:
Jó reggelt?
Ki ez?Ismeretlen:
San!Én:
Miért írsz ilyenkor?
Mindjárt kezdődik az első óra.San:
Bent van már az iskolában?Én:
Nem.
Csak harmadik órám van.San:
Oh értem...
Mindegy.
Bocsánat a zavarásért.Én:
Mi az?
Van valami baj?San:
Sebtapasz kellett volna.
De mindegy, akkor bemegyek egy gyógyszertárba.Én:
A védőnő tud adni.
Mi történt?San:
Nem fontos.
Bocsánat.Én:
Mondd már hogy mi van, vagy oda megyek érted!San:
Nem fontos!!!
A színházban majd elmondom!Én:
Most.San:
Elvágtam a nyakam.Én:
Hogy mit csináltál? ?????San:
Nem úgy!
Csak késsel.Én:
Otthon vagy?San:
Igen.
Miért?
Tanárúr?
Ugye nem jön ide?
Tényleg nincs semmi bajom!
Már nem is vérzik.
Tanárúr!!!
Csak egy sebtapaszt akartam...Az utolsó üzeneteit már el se olvastam, zsebre vágtam a telefonom. Azért egy csomag sebtapaszt is hoztam, hátha tényleg nem akkora a baj, de azért igyekeztem.
- Ne jöjjön be! - dugta ki a fejét az ajtón, mikor éppen hogy csak kopogásra emeltem a kezem.
- Rendben vagy? - fogtam egyből kezeim közé az arcát és magamhoz húztam, megnéztem a nyakát. - Mit csináltál te? - néztem a vágást a nyaka oldalán. Nem hosszú, nem is túl mély, de teljesen indokolatlan helyen van.
- Halkan - tolt kifelé, hogy ő is ki tudjon jönni, majd becsukta maga után az ajtót. - A szüleim alszanak, reggelit akartam csinálni magamnak, de mivel béna vagyok, kicsúszott a kezemből a kés. Ennyi az egész.
- Akkor sem értem, hogyan sikerült megvágnod a nyakad... - vettem elő egy sebtapaszt és elkezdtem beragasztani neki.
- El akartam kapni. Majdnem a szememet szúrtam ki - mosolygott büszkén, mintha ez olyan jó dolog lenne.
- Szörnyű vagy - csíptem meg az arcát, mire feljajdult. - Hozd a táskád. Adok pénzt, vegyél valamit a büfében.
- Nem kell, csinálok szendvicset.
- Belőled csinálok szendvicset, ha nem hozod ki a táskád de rögtön! - mordultam rá.
- Miért ilyen erőszakos... - suttogta, majd gyorsan visszafordult a házba. Két percet sem kellett várnom, visszatért, csak ezúttal már egyenruhában és a táskájával a hátán.
- Na és hogy-hogy nem dolgoznak ma? - kérdeztem mikor beültünk a kocsiba és elindultunk.
- Fogalmam sincs. Este ahogy hallottam, sokat ittak. Lehet ezért...
- Legalább nem bántottak - paskoltam a combjára, mire ő azonnal összehúzta a lábait. Elég ijedt tekintete volt, ahogy ránéztem. - Bocsi... - eresztettem egy óvatos mosolyt. Azt hiszem könnyű lesz elfelejtenem, hogy ő semmire sem emlékszik. Hiszen még a tekintete is ugyan olyan...
ESTÁS LEYENDO
Kisfiú - SanHwa ff.
FanficSeonghwa élete egy kis színház körül forog. Mindene a színészet, erőssége pedig az impulzív karakterek megszemélyesítése. Ennek ellenére, igen meleg személyiséggel rendelkezik, másodállásban iskolában tanít, csak hogy emberek közt legyen. Az egyik f...