Uzanıyorum ve yıldızlara bakıyorum. Biraz uykuluyum, havuzda vakit geçirmek beni yordu ve artık mışıl mışıl uyuyabilirim. Ama uzandığını şezlong pek rahat değil. Dahası arkadaşlarım için gece yeni başlıyor gibi. Aslında şöyle oluyor, Baekhyun ıslak saçlarını havluyla kurularken, "Oyun mu oynasak?" diye bir fikir ortaya atıyor. Yanımdaki şezlongda oturan ve şarabını yudumlayan Faye ise nedense bu fikri ilk kabul eden kişi oluyor. Biraz şaşırıyorum ama bir şey diyemeyecek kadar da uykuluyum.
"Ne oynayacağız?" diye soruyor Alfredo.
(Sessizlik.)
Bozan ise Sehun oluyor, "Doğruluk mu cesaret mi nasıl?"
"O ne öyle Sehun liseliler gibi?" Chanyeol bu fikirden pek hoşlanmamış gibi. Baekhyun ise oturduğu yerden, "Oynayalım." diyerek kalkınca Chanyeol sevgilisine şaşkınca bakıyor. Şimdi boş bir bira şişesiyle geri dönen Baekhyun çimlere masa örtüsünü sererken bizi çağırıyor.
"Gelin oturalım."
Alfredo dahil herkes aynı anda hareketleniyor ve masa örtüsüne bir şekilde sığışmaya çalışıyor. Kyungsoo da şimdi oturacak, Faye şezlongdan kalkıyor ve elini tutmam için bana uzatıyor.
"Beni saymasanız olur mu?" diyorum Faye'nin elini tutup kalkarken.
"Aa, neden o?" diye soruyor Sehun. Faye ile birlikte oyun çemberine doğru ilerliyoruz.
"Çok yoruldum, uyusam iyi olur." diyorum. Bir de esniyorum.
"Olmaz öyle bari birkaç el oyna." diyor Junmyeon ise.
"Yok gerçekten, uyusam iyi olur." diyorum ama dinletemiyorum. Herkes oynamam konusunda oldukça ısrarcı. Kyungsoo'ya bakıyorum, baygın bakışlarla bakıyor ortadaki şişeye. Faye otururken beni de çekiştiriyor ve çemberde bir yer edinmiş oluyorum. Bu sanırım, senin isteğinin hiçbir önemi yok, demek ve ben de oyuna dahil olmuş oluyorum. Koca insanlar sıkışıyoruz, dizlerimiz birbirine değiyor. Çaprazımda Kyungsoo var. Biraz sessiz. Belki de biraz sarhoş ama hoş, bilmiyorum.
"Ha şöyle, oyna biraz ya." diyor Sehun. Bir şey demiyorum, zaten dememe de gerek kalmıyor ve Baekhyun, "Kim çevirsin?" diyerek araya giriyor. Sehun'un dediklerini unuttum bile.
"Alfredo çevirsin madem, en büyüğümüz o." diyor Chanyeol da. Alfredo şişeye uzanıp çeviriyor ve şişenin bir ucu Junmyeon'u gösterirken diğer ucu da Faye'yi gösteriyor.
"Sor Jun." diyor Alfredo.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
Faye "Doğruluk." diyor hafifçe gülümserken.
"Aşk adına yaptığın en çılgınca şey neydi?"
Bizim Chanyeol'dan bir "Ooo." nidası çıkıyor. "İyi soru Junmyeon." diyor. Gülümsüyoruz hepimiz ancak Faye'ye bakınca düşünceli bakışları bir noktaya dalmış buluyorum onu.
(Susku.)
"Sanırım olmadığım biri gibi davranmaktı."
(Susku.)
Faye hepimizim yüzüne sırayla bakıyor ve o hoş gülümsemelerinden birini takınıyor sonra. "Şimdi ben çeviriyorum sanırım." Uzanıp şişeyi çeviriyor.
Bir ucu Sehun'u gösterirken diğer ucu Alfredo'yu gösteriyor. "Sor Sehun." diyor Alfredo her şeye göğüs gerebilecek bir edayla.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Cesaret."
"O zaman şişenin herhangi bir ucu tekrar seni gösterene kadar sadece iç çamaşırınla otur."