zehirlenme hâlâ ahlaki bir meseledir

114 5 0
                                    

Dün gece Kyungsoo ile ilgili ıslak bir rüya gördüm.

Gözlerimi açıyorum ve komodinin üstünde duran saat sabah onu gösteriyor. Odamın tavanıyla uyku sersemi bir şekilde bakışırken iç çamaşırımın altındaki sertliğin tek sebebi Kyungsoo. Daha önce başıma gelmemişti. Onu düşünürek birkaç kez kendimi tatmin ettim fakat ilk kez bir rüyada ona dokunuyordum. En son yaptığımız konuşma kendimi ona daha da yakın hissettirdi ve bedenim bunu fark etmiş olacak ki Kyungsoo'ya karşı korkunç bir arzu duyuyor.

Sağ elim çıplak göğsüm boyunca ilerleyerek siyah boxerımın içine giriyor. Yüz üstü dönerek yastığa gömülüyorum. Elim sertliğimi usul usul okşarken aklım rüyamda, pembe ve hafif yıpranmış göğüs uçlarıyla iki parmak altındaki dikiş izlerine dokunuşumda. Bir zambak kadar beyaz olan teni, gittikçe uzayan kömür karası saçları, dolgun dudakları, kadınsı bilekleri...

Sertliğimdeki elim biraz hızlanıyor. Derin nefeslerim ve kısık inlemelerim başımı gömdüğüm yastık yüzünden boğuk çıkıyor. Kyungsoo'nun göğüs uçlarını dilimle ezdiğimi hayal ediyorum. Dişlerim arasında sıkıştırdığımı, dikiş izlerine buseler kondurduğumu ve belini kavradığımı. O cinsiyetsiz sesiyle her hareketimde arsızca inlediğini.

Biraz aşağı iniyorum. Oldukça sıkı ve dolgun olan kalçalarını avuçlarım arasına alıyorum. Bir yastık. Yüzümü gömdüğüm yastığı kasıklarımın altına yerleştiriyorum. Yatak başlığını kavrıyorum. Sertliğim yastığa sürterken bir ritim tutturuyorum. Bu kez Kyungsoo'yu bir penis ile hayal ediyorum. Yepyeni bir penis. Kalçalarını ayırıyorum ve kendime bir yer açıyorum. Yavaş yavaş içine giriyorum. Bana muhtaç gibi ellerini uzatıyor, bana sarılmasına izin veriyorum. Ilık nefesi kulağıma çarpıyor. Cinsiyetsiz sesi şimdi biraz kadınsı. İsmimi söylüyor. Boynuna küçük ısırıklar bırakıyorum. Onu sıkı sıkı kucaklıyorum. Kasıklarım kalçasına her çarptığında adımı inlemeye devam ediyor.

İstemsizce inliyorum. Kasıklarımı sürttüğüm yastık şimdi bacaklarım arasında sıkışmış halde. Yan bir şekilde uzanıyorum ve kalçalarım ileri geri hareket ediyor. Yastığı elimle destekliyorum. Yaptığım bu arsızca davranış bana öyle zevk veriyor ki Kyungsoo canlı kanlı altımda olsa art arda kaç kez kendimden geçeceğimin hesabını dahi yapamıyorum. Hayatımda kimseyi bu kadar arzuladığımı hatırlamıyorum. Kyungsoo'yu düşlemeye devam ediyorum. Yine de yetersiz geliyor, kalkıyorum ve oturur pozisyonda yastığın üzerine yerleşiyorum. Penisimi sürtmeye devam ederken yatağımın gri çarşafı avuçlarım arasında eziliyor. Hareketlerim hızlanırken Kyungsoo'yu öptüğümü hayal ediyorum. Elleri saçlarımı kavrıyor. Cinsiyetsiz sesi şimdi daha erkeksi. İsmimi söylemeye devam ediyor. Dudakları çenemde ve boynumda geziniyor. Belini tutarak daha çok kendime çekiyorum onu. Birkaç arsız hareket daha ve duruyorum. Karnımda dahi hissettiğim yoğun bir ıslaklık. Derin bir nefes alıyorum. Kendimi yatağa bırakıyorum. Kirli yastık kılıfına bakarken kısa bir süre nefeslerimi düzene sokmaya çalışıyorum.

Tekrar sırt üstü dönüyorum ve kapalı perdeler arasından yarım yamalak aydınlanan odamda gözlerimi gezdiriyorum. Pencerenin önündeki masam dağınık, oyunun birkaç nüshası birbiri ardına tutturulmayı bekliyor.

Altımdaki boxerdan tamamen kurtuluyorum ve çırılçıplak kalıyorum. Nefeslerim gittikçe düzene giriyor. Kendimi tatmin etmenin ardından asla Kyungsoo'ya sahip olamayacağım gerçeği bir kez daha yüzüme çarpıyor. Bu sırada Jin'i düşünüyorum. Belki de onunla biraz daha ilerleyen ilişkim nihayetinde birlikte olmamızla son bulabilir. Öpüştüğümüz akşam oldukça zevk almıştım. Nihayetinde bir bakıma Kyungsoo'yu ilk gördüğümdeki gibi sahnedeki o kadın hali Wing Jin'den başkası değil. Ve benim de gerçekten arzuladığım buysa eğer, en azından Chanyeol'un dediği gibi, Jin tüm tatminsizliğimi giderebilecek yegane kişi olabilir.

aykırı britanyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin