PART 4

9 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗



Hari sudah menjelma pagi tapi masih tiada berita tentang anaknya Ailee yang membuatkan puan kim yang menangis didalam dakapan suaminya itu .

Mereka masih berada diruang tamu mansion gah itu mencari keberadaan adiknya itu .

" Hyung , aku rasa kita harus berpecah sekali lagi untuk mencari Ailee ."

Ujar Jung hoseok sepupu kim seokjin memberi saran

" Benar ... Biarkan namjoon Hyung saja melancak dan memeriksa CCTV ... Jika ada apa-apa cepat bagitahu kami "

Kata kim teahyung adik kepada kim namjoon

" Aku setuju ... Jika kita mengharapkan anak buah kita saja mencari aku rasa tidak cukup ! Kita tidak boleh mendiamkan diri saja ! "

Kata yoongi membenarkan kata-kata adiknya itu

" Apa ada berita dari Jungkook ... "

Tanya kim seokjin pada hoseok dan yang lain.

" Belum Hyung ... Jungkook telah mencari dibahagian rumah rose tetapi tiada jejak adik disana "

Kata hoseok yang merasa sedikit tengang sambil menghubungi anak buahnya yang lain.

Mereka semua adalah bersaudara walaupun lain emak dan bapa tapi hubungan mereka bagaikan adik beradik kandung yang bahagia.

Keluarga kim adalah keturunan diraja Silla , kim seo hun adalah pewaris pertama yang bernikah dengan Choi Ji woo dan memiliki empat orang anak iaitu dua lelaki dan dua perempuan tetapi sayang salah satu anak lelakinya diculik semasa ia berumur dua minggu dan sehingga kini tidak pernah dijumpai atau tidak tahu keberadaannya.

Kim jennie adalah anak pertama keluarga kim dan kim seokjin adalah anak kedua , kim jaymin adalah anak yang ketiga yang diculik dan yang keempat adalah kim Ailee adik bongsu yang sedang hilang.

Manakala kim min ho pula adalah pewaris kedua dan telah berkahwin dengan Jun jin Yung dan mempunyai tiga orang anak iaitu kim namjoon , kim teahyung dan kim soobin.

Dan pewaris ketiga iaitu kim tea ha satu-satunya pewaris perempuan adik bongsu kepada kim seo hun dan kim min ho .

Kim tea ha berkahwin dengan lelaki bermarga min dan mempunyai seorang anak yang bernama Min yoongi .

Tetapi setelah suami yang bermarga Min meninggal , kim tea ha berkahwin lagi sekali dengan lelaki bermarga Jeon dan mendapat dua orang anak iaitu jeon hoseok dan Jeon Jungkook.

Walaupun mereka hanya sepupu tetapi hidup mereka bahagia .



🔗


Seorang gadis yang baru saja terbangun dari tidurnya ...

Ia benar-benar merasa sakit diseluruh badannya... Ia mula tersedar bahawa ia sedang diikat disebuah kerusi dengan tali yang tebal.

Ia juga tidak tahu berapa lama ia sudah tertidur... Kerongkongnya terasa kesat ... Air matanya mengalir kembali.

Ailee melihat beberapa orang lelaki yang sedang duduk disebuah meja kecil dan bermain daun terup .

" Hai manis ... Apa kau sudah bangun ?"

Tanya salah satu dari mereka mendekati Ailee dengan senyuman menyeringai

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now