PART 45

10 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹






🔗

Jimin yang baru sampai di campus .. ia berjalan longlai menuju ke kelasnya... Entah kenapa ia asyik menguap dan matanya benar-benar rasa mengantuk ..

" Hai sayang ."

Panggil Kris wu tersenyum  lalu ia merangkul bahu Jimin tapi sempat ditepis oleh Jimin dengan kasar .

" Nak apa ? "

Tanya Jimin sambil memutarkan matanya kerana terlalu malas untuk melayan karenah kris wu...

" Emmm .. kau sangat cantik hari ini .."

kata Kris wu mengoda Jimin sambil terkekeh

" Jangan ganggu aku .. aku busy ."

Kata Jimin lalu pergi dari situ .. ia tahu sialan itu memperli keadaannya yang sedikit berantakan .

" Sayang , nanti kita rehat bersama ya ."

Kata Kris wu sedikit menjerit kearah Jimin tetapi Jimin tidak juga berpaling atau mengiyakan.

" Sial "

Jimin hanya mampu mengumpat dalam hatinya .

Setelah sampai di kelasnya .. Jimin berjalan kearah tempat kosong sebelah minzu .. meja yang paling belakang dan hujung.

" Hai Jimin "

Sapa  minzu tersenyum melihat Jimin

" Hmm hai ."

Kata Jimin melihat minzu sekilas lalu ia menyilangkan tangannya diatas meja lalu meletakkan kepalanya .. ia benar-benar merasa mengantuk dan tidak ada mood lagi untuk bicara .

Soobin yang merasa sedikit kesal kerana Jimin yang tidak Datang ke acara makan malam dirumah SeokJin membuatkan ia benar-benar merasa marah .

Soobin bangun dan berjalan kearah Jimin lalu ia berdiri betul-betul dihadapan Jimin lalu berkata

" Jimin ah ... Boleh kita bercakap sebentar ."

" Hmmm .. Ada apa ? "

Tanya Jimin mengangkat mukanya dan matanya masih tertutup lalu ia menguap .. ia benar-benar rasa mengantuk entah kenapa .

" Apa kau baik-baik saja ."

Tanya Soobin yang melihat wajah Jimin yang tampak sembab  dan pucat .  lingkaran bawah mata Jimin yang sedikit gelap  tampak jelas kelihatan .

" Jika tiada apa-apa .. jangan ganggu aku Soobin -ah ."

Kata Jimin tegas tapi pelahan  lalu ia bangun dan mengambil beg sandangnya dan keluar dari kelasnya bergitu saja dengan mulutnya yang masih menguap beberapa kali .

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now