PART 38

8 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗





Jimin yang baru keluar dari club Tekwando bersama Soobin yang mengekori dari belakang .

Entah kenapa fikirannya serabut dan ia menghiraukan semua orang yang datang menghampirinya .

Irena yang tersenyum dan mengajak Jimin berbual duduk disebelahnya juga ia abaikan ...

Soobin yang perasan Jimin beberapa kali mengeraskan rahangnya dan mengenggam penumbuknya entah apa yang ia fikirkan .

" Jimin ah .. apa kau ada masalah .. kenapa kau tidak mahu bercakap denganku "

Tanya Soobin yang melihat Jimin dari tadi hanya diam

" Mian Soobin ah .. aku sedikit penat .. maaf jika aku mengabaikan kau ..."

Kata Jimin dengan keluhan yang berat .

" Emm.. Jimin ah... Jika kau ada masalah bagitahu aku hmm ...aku pasti akan membantu kau ."

Kata Soobin tersenyum memandang Jimin yang baru lepas menyalin pakaiannya .

" Hmmm baiklah ayuh pulang ."

Kata Jimin tersenyum paksa .

Soobin hanya melihat kearah dada Jimin yang sudah terkacing penuh ...ia tidak dapat melihat kalung yang selalu menjadi pertanyaan dalam dirinya .

Mereka berdua pun berjalan seperti biasa untuk berjumpa dengan temannya yang lain .

Setelah sampai dihadapan ruangan tunggu dihadapan bangunan jurusan business ... Jimin melihat temannya yang lain sedang bersembang antara satu sama lain.

" Annyeong Hyung ."

Kata Jimin menunduk hormat pada para Hyung temanya seperti biasa .

" Hai Jim ...kenapa dengan tangan kau ."

Tanya Teahyung yang melihat tangan Jimin yang sudah dibalut dengan kain kasa .

" Ah .. tiada apa Hyung .. saja "

Kata Jimin tersenyum.

" Apa kau bergaduh dengan seseorang ? "

Tanya Jungkook yang melihat kearah Jimin sekilas lalu sambung bermain game bersama Mingyu dan Dk .

" Aku tidak bodoh untuk bergaduh dengan orang seperti kau ."

Kata Jimin ketus ...

Sehingga Jungkook berpaling dan melihat Jimin dengan tatapan hairan ...

" Kenapa denganku ? "

Tanya Jungkook yang kesal dengan Jimin .

" Jadi kau pulang dengan siapa Jimin.. apa nak Hyung hantarkan ."

Tanya SeokJin mendekati Jimin agar pergaduhan antara Jimin dan Jungkook tidak berlanjutan .

" Ah tidak perlu Hyung ...aku akan pulang sendiri ."

Kata Jimin melihat para temannya

Pin pin .

Semua berpaling pada kereta yang membunyikan hon ..

" Park Jimin ayuh ."

Kata Kris wu melaung kearah Jimin dan yang lain dengan senyuman menyeringai

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now