PART 11

13 1 2
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹

🔗




Jimin yang berada diclub Teakwando bersama Soobin ... Ia mempelajari tentang teknik-teknik mempertahankan diri walaupun ia sudah Jaguh berlawan dan memegang Sabuk hitam .

Ia tetap baru didalam club itu dan seharusnya ia belajar memperbaiki kelemahannya.

Semasa guru dihadapannya mengajar Jimin dan Soobin sudah tentu hanya  fokus dihadapan dan melihat gurunya menunjukkan beberapa jurus mempertahankan diri .

Sehingga pada akhirnya gurunya memangil jimin untuk  ke depan dan  menyuruh Jimin menunjukkan apa yang ia dapat pelajari.

Setelah Jimin menunjukkan kebolehannya , guru menyuruh Jimin berlawan dengan salah satu pelajar yang lain.

Semasa Jimin berada ditengah gelanggang ... Jimin benar-benar fokus dan ia melayangkan beberapa pukulan dan beberapa jurus tendangan kepada pihak lawan , bergitu juga pihak lawan yang memberikan beberapa jurus tendangan terhadap Jimin .

Selama perlawanan dijalankan yang mengambil masa 15 minit itu akhirnya dengan satu tendangan yang sedikit kuat , Jimin dapat menjatuhkan pihak lawan sehingga pihak lawan terkeluar dari gelanggang.

Hal itu membuatkan Guru dan pelajar lain kagum dan bangga dengan Jimin.

Tepukan yang gemuruh juga diberikan kerana ia mempunyai bakat dalam bidang mempertahankan diri .

" Wah Jimin ... Kau hebat sekali "

Ujar Soobin setelah Jimin yang baru lepas berlawan dengan salah satu pelajar semester ketiga itu duduk disebelahnya.

" Haha biasa saja ... Kau juga hebat ."

Ujar Jimin tersenyum pada Soobin dan matanya masih fokus terhadap gelanggang dimana guru memanggil dua pelajar lain untuk meneruskan perlawanan dan gurunya yang masih berada ditengah gelanggang itu sedang memberi arahan.

Ramai pelajar perempuan mahupun lelaki yang Join club Teakwando itu ... Mereka masing-masing memberi kata semangat buat pelajar yang sedang beradu di tengah gelanggang itu.

Didalam ruangan yang besar itu masih terlihat dimana ada pelajar yang masih berlatih sendirian atau berkumpulan dan ada yang masih diajar oleh pengajar yang lain.

" Hai Jimin... Annyeong "

Sapa seorang perempuan berambut panjang dan sedikit seksi  yang tiba-tiba duduk di sebelah Jimin yang masih berusaha mengatur nafasnya selepas menamatkan perlawanan tadi.

" Ah Annyeong "

Ujar Jimin melihat perempuan itu yang tersenyum padanya dan Soobin yang hanya memerhati tingkah malu perempuan itu .

" Ah Namaku Irena dari jurusan Bisnes Digital "

Ujar perempuan itu memperkenalkan dirinya.

" Ah yea... Aku Jimin dan ini Soobin dari jurusan menajeman dan Business . "

Kata Jimin singkat lalu ia kembali fokus pada gelanggang dihadapannya itu.

Jimin yang merasa sedikit nyeri pada lengan kirinya itu ... hanya mendiamkan diri sambil mengusap-usap lengannya dari atas baju  sambil melihat kearah gurunya yang mengajar.

" Wei Jim ,  kau kenapa ? apa ada yang sakit ?

Tanya soobin yang melihat Jimin seperti kesakitan

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now