PART 43

11 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹





🔗


Jimin yang baru sampai di campusnya .. ia berjalan seperti biasa untuk masuk kedalam kelasnya  sambil memgalas beg sandangnya dan memegang beberapa buah buku .

Jimin duduk ditempat Paling belakang bersebelahan dengan seorang pelajar perempuan.  Setelah duduk , ia membuka bukunya dan membaca tanpa memperdulikan orang lain .

Soobin yang perasan akan Jimin yang tidak duduk disebelahnya .. ia hanya menatap dari jauh dan mengeluh kasar .

Yeojun dan yang lain .. hanya melihat Jimin dan Soobin yang tidak bertegur siapa malah Jimin lebih memilih untuk duduk jauh dari mereka .

Masih terlihat lembam kebiruan diwajah Jimin akibat dipukul oleh Soobin semalam .

Sehingga tidak lama kemudian ssaem masuk kedalam kelas dan memberi Materi pelajaran seperti biasa .

Jimin yang hanya fokus pada pelajaran hanya diam dan sesekali mengangguk atau bercakap dengan rakan sebelahnya yang bernama minzu .

Sedangkan Soobin yang merasa tidak tenang beberapa kali ia berpaling untuk melihat Jimin yang mengabaikannya .

Setelah mata pelajaran selesai ... Jimin bangun lalu meninggalkan kelas tersebut tanpa menghiraukan orang lain.

Sedangkan Soobin yang sedang mencari keberadaan Jimin .. ia tidak dapat melihat Jimin dimana-mana .

Yeojun dan yang lain hanya mengikuti Soobin yang tampak hilang arah.

" Soobin ah .. kau kenapa? "

Tanya Teahyun setelah penat berlari mengejar Soobin yang sedang mengejar park Jimin

" Apa kau lihat dia ..kemana dia pergi hmm .. "

Tanya Soobin melihat temannya

" Entahlah... Apa kau tidak mahu ke kantin... Mungkin Jimin disana ."

Kata Beomgyu yang merasa sedikit lelah mengejar Soobin tadi bersama yang lain

" Ah benar... Ayuh kita ke kantin . "

Kata Soobin lalu pergi ke kantin untuk makan tengahari .

Setibanya ia disana ...ia melihat para Hyungnya sudah sampai dan ada yang masih membeli  

" Ah kalian sudah sampai ."

Tanya Hoseok yang sudah ada makanan diatas meja .

" Hmm.. jom kita pergi beli makanan "

Kata Yeojun semangat lalu mereka pun pergi beratur membeli beberapa makanan .

Setelah selesai membeli Soobin pergi bergabung dengan para Hyungnya itu .

" Jungkook ah... Apa kau ada masalah "

Tanya mingyu yang sedari tadi melihat Jungkook yang tampak tidak senang.

" Apa kau lihat apa aku lihat ."

Tanya Jungkook kesal dan menghempas penumbuknya diatas meja .

" Kau kenapa Kook ah ... tiba-tiba kau nak marah pehal. "

Tanya Yoongi yang masih sibuk makan makanannya

" Soobin ah .. apa kau masih bergaduh dengan Jimin."

Tanya Jungkook tiba-tiba menatap adiknya itu

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now