Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
Jimin yang baru sampai di rumah dihantar oleh Carl ... Ia mula masuk ke dalam rumahnya . Sesampainya ia di ruang tamu Jimin melihat Chanyeol yang sedang sibuk dengan laptopnya diatas meja ruang tamu .
" Hai Hyung ...."
Sapa Jimin yang baru membuka pintu dan bersembunyi dibalik pintu melihat Chanyeol yang sedang fokus pada laptopnya
" Jim dah pulang "
Tanya Chanyeol yang belum melihat ke arah jimin.
" Ya Hyung ... Jim masuk bilik dulu ya "
Kata Jimin yang sengaja berjalan cepat agar Chanyeol tidak perasan akan wajahnya yang sudah lebam dan terluka .
" Tunggu ."
Kata Chanyeol yang tiba-tiba melihat ke arah jimin dan ia terkejut melihat Jimin yang ada beberapa plaster dan lebam teruk di wajahnya .
" Oh my god Jim apa yang terjadi hmmm ?"
Tanya Chanyeol yang sudah bangun dari duduknya dan berjalan kearah Jimin yang masih berdiri dihadapan tangga .
" Hehe tiada apa Hyung .. jim baik-baik saja hahaha "
Kata Jimin yang terkekeh dan merasa canggung setelah Chanyeol memegang dagunya melihat lukanya secara dekat .
Jimin benar-benar merasa gugup kerana Chanyeol yang menatap tajam kearahnya.
" Tiada apanya .. cepat katakan pada Hyung .. apa yang terjadi hmmm "
Tanya Chanyeol tegas lalu menarik tangan Jimin menuju kearah sofa dan memaksa Jimin duduk bersamanya .
" Hyung .. Jangan marah na na ... "
Kata Jimin sengaja memujuk agar Chanyeol yang sudah mengerutkan dahinya kerana kesal.
Clekk...
" Hai sayang "
Kata Baekhyun yang baru saja pulang sambil tersenyum kearah Chanyeol .
" Sayang ... Lihat Jimin ni .. "
Kata Chanyeol tegas sambil menunjukkan ke arah jimin dengan dagunya .
" Ah Hyung ... "
Kata Jimin merengek lalu menunduk... Ia benar-benar merasa takut
" Kenapa hmmm... Eh Jimin ah... Apa yang terjadi pada kau hmm ."
Kata Beakyhun yang terkejut melihat wajah Jimin yang ada beberapa plaster dan lebam dibeberapa tempat diwajahnya .
Baekhyun duduk di hadapan jimin lalu memeriksa wajah Jimin dan memegang bahu jimin ..
Arkk...
Jimin hanya meringis kesakitan setelah Hyungnya memegang bahu yang sudah bengkak.
Baekhyun menarik baju Jimin keatas ... untuk memeriksa keadaan Jimin .
Jimin yang memakai jaket .. Baekhyun tidak dapat memeriksa bahunya jimin .
" Ah Hyung jangan .. "
Kata Jimin yang memegang tangan Baekhyun dan menarik bajunya semula kebawah .
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...