Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
Jimin yang melihat anak buah chen Yang terdampar di atas lantai mengerang kesakitan setelah ia mengeluarkan beberapa teknik pukulan dan menendang keatas anak buah chen...
Jimin cuba berdiri dan melihat Kris wu yang sudah parah di ajar olehnya ...
Jimin berjalan dan cuba meraih sebuah kerusi untuk ia duduk berhadapan dengan Chen...ia hanya tersenyum dan terkekeh melihat hasil pukulan yang ia lakukan ..
" Wow ...kau sungguh hebat Jimin dapat melawan semua anak buahku .. hahaha "
Kata Chen yang masih duduk menghisap rokok dari tadi sambil menepuk tangannya .
" Hahaha...Apakah kau suka karyaku ... "
Tanya Jimin yang terkekeh ... Sambil memegang perutnya yang sudah terlalu sakit dan ia mengesat darah yang mengalir dari bibirnya.
" Hahaha... Kau sungguh berani bocah sialan .. sepatutnya kau hanya ikut bermain bersama kami bukan mencari pasal dengan kami sialan ."
Kata chen yang hilang sabar mengadap Jimin yang hanya memejamkan matanya sambil ia mendongak wajahnya sehingga terkena angin sempoi.
Brakk...
Jungkook yang membuka pintu atap itu sedikit terkejut melihat anak buah chen yang terdampar kesakitan dan ada yang sudah pengsan diatas lantai ...
" Apa yang terjadi ... Jimin ah.. apa kau baik-baik, saja "
Tanya Jungkook yang terkejut melihat wajah Jimin yang sudah penuh dengan luka dan berdarah ... masih menutup matanya
" Wow ... Xiumin ...Apa kau lihat siapa yang datang ... "
Tanya Chen melihat temannya yang masih asyik bermain game tanpa mencampuri pergaduhan sejak tadi .
" Ooh Jungkook ... Kau sudah sampai .. apa kau menjemput dia ..."
Tanya Xiumin yang melihat Jungkook sekilas lalu bermain game semula .
" Sialan korang .. apa kau buat padanya haa.. "
Tanya Jungkook yang sudah mengeraskan rahangnya
" Wow... Kami tidak melakukannya apa-apa padanya .. apa kau lihat apa yang dia lakukan pada anak buahku ."
Tanya Chen menunjukkan telunjuknya kearah para anak buahnya .
Brakk ..
SeokJin dan yang lain baru sampai diatap . Setelah ia membuka pintu atap tersebut... Mereka juga turut terkejut melihat para anak buah Chen yang babak belur dan terluka parah
" Apa yang sedang terjadi ? "
Tanya Hoseok yang terkejut melihat suasana diatas atap bangunan jurusan Teknik itu .
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...