PART 15

16 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹



🔗




Jimin yang berada didalam satu ruangan diclub Teakwando itu hanya melepaskan segala amarahnya pada beg pasir .

Ia menumbuk dan menendang berkali-kali beg pasir itu tanpa erti lelah ... Sudah satu jam berlalu ... Ia masih berlatih menendang dan membuat beberapa pukulan yang berbeza  pada beg pasir itu .

Soobin yang melihat Jimin yang dalam keadaan kesal hanya mampu mendiamkan diri tanpa menganggunya.

Ia tahu Jimin perlukan masa untuk ia tenangkan dirinya . Ia tahu bagaimana perasaan Jimin pada waktu ini tidaklah mudah jika nama sudah ada pada Guru disiplin .

Jimin yang sudah kelelahan melepaskan segala tekanannya tadi hanya mampu terduduk dan menatap beg pasir dihadapannya itu .

Entah kenapa ia terlalu marah dengan dirinya .
Selama ini Jimin tidak  memikirkan apa yang akan terjadi padanya .

Dan sekarang prestasinya sudah tercalar ... Ia benar-benar rasa tidak bercus berada di Yoisei universiti ini. 

Jimin yang terlalu keras memikirkan tentang impian ibunya .. ia pernah berjanji akan berlajar bersungguh-sungguh dan menjadi pelajar cemerlang dan terbaik .

Tapi sekarang apa ? Ia telah melakukan satu kesalahan besar sehingga namanya berada di bilik disiplin itu .

Jimin bangun dan keluar dari bilik itu . Ia duduk disebelah Soobin yang masih fokus pada Gurunya dihadapan .

Jimin menghela nafas yang berat lalu memfokuskan pada ajaran gurunya dihadapan.

" Are you okey ? "

Tanya Soobin yang membuatkan aku berpaling dan melihatnya

" Hm.. aku okey .  Thanks "

Kata Jimin dengan suara yang serak.

Soobin tahu Jimin yang berlatih sendirian hanya untuk melepaskan segala tekanannya itu ... Ia melihat Jimin yang menagis seorang diri di bilik itu .





🔗






Jungkook yang duduk sendirian di ruangan Dancer  hanya tersenyum seorang diri entah apa yang ia fikirkan.

" Kook ... Kau kenapa senyum sorang-sorang "

Tanya Teahyung yang memandang Jungkook yang masih tersenyum kebahagiaan

" Tiada apalah haha "

Jungkook hanya terkekeh melihat Teahyung.

" Heh Kook ... Apa kau akan terus tersenyum seperti itu sepanjang hari ini ? "

Tanya hoseok hyungnya dengan kesal

" Ah Hyung .. aku cuma happy saja salah ke ?

Jawab Jungkook terkekeh lagi

" Apa sebenarnya yang membuatkan kau happy ni Kook... ?

Tanya Dk yang melihat temannya terkekeh dari tadi

" Ah kau sibuklah "

Kata Jungkook lagi melihat temannya yang datang

" Apa kau ada buat sesuatu sehingga kau asyik tergelak seperti ini ? "

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now