PART 21

10 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗


Jimin yang berada didalam ruangan Teakwando masih fokus pada gerakkan yang ditunjukkan oleh pengajar di gelanggang .

Ia tidak memperdulikan orang lain walaupun sejak dia masuk kedalam ruangan itu bersama Soobin .. ia sempat melihat tatapan pelajar lain yang ia tidak dapat ertikan .

Sudah beberapa hari ini ... Ia mendapat tatapan yang mengerikan dari sesetengah Pelajar-pelajar yang memandangnya.

" Hai Jimin ... "

Panggil Irena yang duduk disebelah Jimin sambil tersenyum

" Hai ... "

Jimin yang mendengar ada seseorang memanggilnya terus berpaling dan melihat Irena yang tersenyum padanya .

Soobin yang melihat Irena duduk disamping Jimin hanya mengenyitkan dahinya saja . Ia masih ingat sebelum ini Irena pernah meminta Nombor telefon Jimin darinya .

Jimin yang masih fokus pada apa yang pengajar dihadapan ajarkan ... sesekali tersenyum pada Irena setelah ia merasa Irena yang selalu memerhatikannya .

" Jimin ... Apa kau ada masa petang nanti "

Tanya Irena masih tersenyum

" Hmmm .. aku harus ke sesuatu tempat... Wea ? "

Tanya Jimin melihat Irena sebentar lalu melihat kearah Soobin setelah mendapat senggulan dari Soobin .

" Aku ingin mengajakmu Jalan-jalan .. "

Kata Irena lagi ..

" Oo .. Mian ... Saya benar-benar ada hal "

Kata Jimin tersenyum pada Irena .

" Apa hari minggu juga Jimin ada hal... Apa kata hari minggu ni kita keluar tengok wayang .."

Kata Irena lagi tanpa putus asa .

" Ah itu ... Nanti saya bagitahu semula ya Irena ... Saya tidak boleh janji "

Kata Jimin perlahan lalu melihat kearah Soobin yang tersengih padanya .

" Wea ? "

Tanya Jimin berbisik pada Soobin

" Baiklah Jim ... Nanti bagitahu Irena ya Jika Jim ada masa ... Irena pergi dulu . "

Kata Irena lalu bangun dan pergi duduk bersama temannya yang lain .

Jimin hanya mampu mengangguk saja .

Entah apa sebenarnya yang Irena mahukan ...ia pun tidak tahu ...

" Jim...aku rasa Irena sukakan kau . "

Kata Soobin berbisik ditelinga Jimin

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now