PART 23

15 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹


🔗




" Kerana dia Sunbae yang selalu mengangguku dengan soalan-soalan bodoh itu ... "

Kata Jimin yang masih belum berpuas hati  memandang kearah jungkook  yang mengadu kesakitan .

Hahaha....

Chen dan anak buahnya hanya ketawa melihat Jimin yang memukul Jungkook .

" Kau diam sialan ... Apa yang sebenarnya kalian mahu . "

Kata Jimin  menujukan telunjuknya kearah Chen .

Jimin benar-benar merasa bengang dan tercabar bila geng buli mempermainkannya dengan perkataan bodoh itu .

" Relakslah bro ... Hahaha "

Kata Kai lagi terkekeh.

🎸 Just take it all
I'm nothing without your love
I promise I'll never leave your love
My heart is beating 'cause of you . 🎸

" Ah sial siapa yang call  time ni . "

Guman  jimin setelah telefonnya berbunyi lalu Jimin mengambil teleponnya dari poket seluar dan melihat layar ditelefon . Lalu Jimin  mengangkatnya .

Para Sunbae dan teman-temannya melihat kearah Jimin yang mendapat panggilan .

Bergitu juga dengan geng Chen yang hanya tersengih melihat kearah Jimin dan para geng seokjin.

" Yeoboseyo "

" ................ "

" Ah Hyung .. Mian .. aku ada hal sikit kat campus...
Aku tidak dapat datang sekarang ."

" ..............."

" Aku tidak tahu Hyung.. jam berapa aku akan pulang .. wea ? "

"................."

"  Ah tidak perlu nanti aku akan menyuruh  Chan Hyung saja menjemputku ."

Kata Jimin yang berjalan kearah pintu keluar ingin meninggalkan tempat itu .

" Hey bocah sialan... Kau mahu kemana .. kita belum selesai "

Kata Kris wu sedikit menjerit yang berjalan kearah Jimin dengan tangannya yang menahan sakit didadanya.

Jimin yang mendengar itu  behenti lalu membalikkan badannya . Ia hanya menyeringai dan berjalan kearah Kris wu dengan tatapan tajam dan masih mendengar suara di talian.

Para temannya dan yang lain hanya melihat saja reaksi Jimin yang menyeringai

" ................ "

" Apa maksudmu Suho Hyung  "

Tanya Jimin lagi dan masih berjalan kearah Kris wu yang memundurkan badannya kebelakangan

" ................ "

" Kenapa Chan Hyung tidak memberitahuku . Ah sialan ."

Kata Jimin dengan kesal lalu menghentakkan kakinya

" ................"

" Kalau Bergitu aku akan menyuruh Baek Hyung saja menjemputku "

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now