Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
Soobin dan yang lain hanya mengeluh kasar kerana sepanjang pelajaran tadi .. Jimin tidak masuk kedalam kelas setelah rehat tengahari tadi sehingga menjadi sedikit heboh apabila ada pelajar yang sempat melihat tindakan Jimin dengan para pembuli di kantin tadi .
Perkara itu membuatkan ada beberapa para pelajar sempat bergosip dengan persoalan yang mereka sendiri tidak tahu .
Sedangkan Soobin dan temannya yang lain benar-benar tidak tahu Jimin pergi kemana .
Soobin melihat beberapa buah buku milik Jimin masih berada diatas mejanya dan itu bermakna Jimin masih berada di kawasan campus .
" Apa kau dapat hubungi Jimin ."
Tanya Beomgyu pada Teahyun .
" Tidak ... Aku benar-benar tidak dapat menghubunginya malah pesananku masih belum dibaca ."
Kata Teahyun mengeluh .
" Emm... Sebenarnya apa masalah Jimin. Aku benar-benar risau akannya ."
Kata Soobin berpaling ke belakang melihat temannya yang lain .
" Emm.. agaknya kemana dia pergi em.. "
Kata Teahyun yang masih sibuk dengan telefonnya .
" Apa benar dia punya masalah ...tapi kenapa dia tidak pernah bercerita pada kita ."
Tanya Yeojun menghela nafas yang panjang .
" Entahlah .. mungkin dia benar-benar tidak suka membicarakan tentang Masalahnya dengan orang lain ."
Ujar Soobin yang hanya mampu mengeluh berat ... Entah kenapa dia perasannya terasa tidak enak .
Sedangkan Jimin yang berada diatas atap jurusan Business ... Tiada siapa yang tahu ia ke sana .
Jimin yang ingin menenangkan dirinya kerana terlalu tertekan .. ia tiba-tiba tertidur diatas sebuah kerusi panjang setelah menangis .
Jungkook dan para sahabatnya yang naik ke atap tempat mereka selalu lepak bersama , ia melihat park Jimin yang sedang tertidur diatas sebuah kerusi panjang dengan damai .
Entah sejak bila Jimin berada diatas atap bangunan jurusan business itu ... Mereka tidak tahu ... Lalu Jungkook sempat menghantar pesanan kepada SeokJin dan Soobin mengatakan Jimin ada diatap .
SeokJin yang memang sedang mencari park Jimin untuk bertanyakan tentang kalung itu ...mereka bersepakat untuk naik keatap untuk berjumpa dengan park Jimin .
Bergitu juga dengan Soobin yang mendapat pesanan dari Jungkook turut memberitahu pada sahabat bahawa Jimin ada diatap bangunan jurusan itu .
Setelah semua para Hyungnya dan adiknya berkumpul .. mereka hanya melihat Jimin yang masih lena tertidur diatas sebuah kerusi panjang berlapikkan beg sandangnya di bawah kepalanya .
" Apa harus kita kejutkannya Hyung ."
Tanya Teahyung yang masih melihat Jimin tidur tanpa terusik sedikitpun .
" Biarkan dia tidur dulu .. jangan menganggunya lagi . "
Kata SeokJin yang masih melihat Jimin dari jarak jauh .
" Emm.. sebab pun tak masuk kelas .. tidur rupanya ."
Kata Soobin yang menghela nafas yang berat ..
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...