PART 30

12 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗





Jimin yang baru sampai di campus dihantar oleh Baekhyun ... Ia turun dari kereta Hyungnya setelah meminta diri untuk masuk kedalam kelasnya..

Semasa ia berjalan di lorong jurusan Bisnes , tiba-tiba ada tangan seseorang yang merangkul bahunya dari belakang ..

Jimin amat terkejut lalu menolak tangan yang merangkulnya kebelakang dan melihat Chen yang sedang menyeringai kearahnya .

" Hey relaks bro "

Kata Chen terkekeh bersama Kris wu dan Leo

" Apa kau nak lagi sunbae ? "

Tanya Jimin memutarkan matanya malas lalu berjalan semula kearah kelasnya .

" Tiada apa ... Cuma Hyung ingin mengajak kau lepak bersama kami .. apa kau nak hmm ... "

Tanya Chen lagi terkekeh bersama yang lain

" Emm.. sunbae aku tiada masa untuk lepak bersama orang yang tidak punya masa depan sepertimu "

Kata Jimin lagi sengaja menyindir Chen dan anak buahnya .

Hahaha...

" Apa kau memiliki masa depan yang cerah ... Wow "

Kata Leo mengoda Jimin dan terkekeh lagi bersama Chen dan Kris wu yang dari tadi melihatnya tersenyum menyeringai.

" Sudah tentu .. aku bukan seorang kaki buli seperti kau sunbae ."

Kata Jimin lagi .

" Aku tidak sedang membuli kau park Jimin ... Ayuh ikut denganku ...kita boleh bercakap sebentar tentang ".

" Sudahlah sunbae ..aku malas bergaduh dengan kau sun "

" Park Jimin "

Belum sempat Chen meneruskan kata-katanya Jimin sudah memotong kerana ia benar-benar malas melayan Chen dan anak buahnya..

Tapi belum sempat ia berkata-kata .. ia mendengar seseorang memanggilnya lalu ia berpaling kearah suara yang berada di belakangnya .

" Ah Sunbae .. "

Kata Jimin lalu menunduk hormat pada Teahyung dan para sunbae yang lain .

" Kenapa kau bersama mereka .? "

Tanya Teahyung melihat ke arah Chen dan anak buahnya yang menyeringai melihat kearah Teahyung dan yang lain.

" Emm Tidak sunbae .. "

Kata Jimin menunduk

" Ceh ...kenapa kau terlalu hormat dengan mereka sedangkan kami juga para Hyungmu ".

Kata Kris wu yang membuatkan Teahyung dan yang lain terkejut memandang Jimin dan Kris wu

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now