PART 5

9 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹





🔗





Setelah dua hari dimana Ailee diculik dan Namjoon berjaya melancak telefon Ailee semasa penculik itu menelefon Tuan Kim  .

Sehingga Akhirnya mereka menyusun strategi untuk menyerang penculik itu dalam waktu yang dekat .

Tuan kim terpaksa menyetujui pendapat anak-anaknya itu dan  memberi kebenaran untuk menyerang penculik itu secara bersembunyi agar  Ailee tidak  diapa-apakan atau terjadi sesuatu yang tidak terduga.

Pada malam itu juga mereka membuat keputusan untuk menyerang para penculik yang berani menculik adiknya.

kim seokjin yang berkerjasama dengan para sepupunya  bergerak ketempat penyembunyian para penculik itu dengan cara berpecah agar tidak dapat dihidu oleh pihak penculik.

Setelah mereka sampai disana  dan ingin menyerang tempat itu .. mereka mendapati tempat itu telah kosong dan Ailee sudah dibawa pergi oleh sang penculik yang membuatkan Kim seokjin tampak bergitu marah dan kesal

" Arghhh Sialan ! Rupanya mereka dapat menghidu kedatangan kita ! "

Ujar kim seokjin dengan kesal dan tatapan yang tajam  .

" Arghhh ! Kita dipermainkan rupanya sial ! "

Ujar yoongi dengan lantang dan kemarahan juga.

Tidak terkecuali semua yang lain ,  mereka semua merasa sedang dipermainkan oleh penculik tersebut.

Mereka mengarahkan anak buahnya mengeledah tempat itu untuk mencari setiap ruang tetapi hampa.

Kim namjoon yang masih melancak telefon Ailee itu dan mendapati signal masih berada didalam rumah terbiar itu.

Sehingga ia menjumpai cebisan telepon Ailee yang sudah pecah disebuah ruang kosong yang hanya ada sebuah kerusi dan tali.

Namjoon yakin Ailee pernah disarkap diruangan itu.







🔗







Ailee yang menangis pilu setelah kain dimulutnya terbuka ... Ia cuba meronta dan  menjerit meminta tolong tetapi hampa ..

Suaranya yang sudah serak dan seakan kehabisan suaranya ... Ia benar-benar merasa lapar dan dahaga.

Dua hari ia diculik tanpa diberi makan dan minum ... Badannya benar-benar sudah cukup lemah.

Hatinya benar-benar gelisah dan takut ... Matanya melilau melihat keadaan gang sempit dan berbau itu.

Ia tahu tiada siapa yang berani masuk keruangan gang gelap yang sempit itu.

Walaupun ada orang yang berjalan kaki melalui gang sempit itu tetapi masing-masing tidak akan berani untuk memberi pertolongan atau sekadar membantu ..

Mereka  pasti  tidak mahu berhadapan dengan geng-geng jahat yang berada didalam lorong gelap itu.

Dimana digang sempit itu selalu  terjadinya tempat pembunuhan antara geng mafia mahupun bajingan kecil sehinggakan orang ramai tidak berani melalui jalan itu ketika hari sudah malam.

Ailee benar-benar mulai melemah dan nafasnya yang sudah tersengal dihujung kerongkongnya...

Selama dua hari hidupnya hanya ditemani oleh air mata dan rintihan.

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now