Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
" Apa dia Hyung ? "
Tanya Jimin lagi sambil bermain dengan jarinya sendiri .. ia benar-benar gelisah.
" Apa Hyung kau seorang mafia ? "
Tanya Teahyung menatap wajah Jimin .. ia tahu lelaki dihadapannya itu sedang gelisah .
" Haa apa ? "
Tanya Jimin terkejut dan memandang Teahyung setelah mendengar pertanyaan dari Teahyung .
" Terus teranglah park Jimin ... Kami hanya ingin tahu ...apa Hyung kau seorang mafia ? "
Tanya Teahyung lagi dan lagi membuatkan Jimin seakan tercekik dengan pertanyaan dari Hyungnya Soobin.
Jimin hanya diam tidak tahu harus berkata apa dan bertindak seperti mana ... Rahsianya sepertinya hampir terbongkar .
' ah apa harus aku katakan .. ah sial semua kerana Suho Hyung '
Jimin hanya mengerutuk dalam hatinya.
" Jimin ah ... Apa kau dengar yang Hyung Tanya tadi ."
Tanya Teahyung lagi memandang Jimin yang sudah menunduk dari tadi sambil memilin hujung bajunya.
" Hmm ..."
Jimin hanya berguman dan hanya mengangguk saja .
" Jadi benar .. hyung kau seorang mafia "
Tanya Namjoon pula .
Jimin hanya mengangguk dan masih menunduk.
" Apa kau juga ikut bergabung dengan Hyung kau ? "
Tanya Teahyung lagi .
" Mian .. aku belum bergabung dengannya hyung .. tapi berkemungkinan nanti iya ."
Kata Jimin pelahan dan masih dapat didengar oleh Teahyung dan yang lain.
" Hmmm. "
Teahyung hanya mengangguk faham saja bersama yang lain.
" Mian. Jika Hyung tidak menerima aku berteman dengan Soobin dan yang lain .. aku akan menjauhkan diri dari mereka .. aku janji tiada siapa yang akan mengusik mereka ."
Kata Jimin lagi dan masih menunduk . Ia benar-benar rasa tidak selesa dengan keadaan sekarang.
" Jimin apa maksud kau ? "
Tanya Soobin tidak terima .
" Ah bukan seperti itu Jimin ah ..tapi apa kau tahu masuk kedalam geng Mafia membahaya buatmu ."
Kata Namjoon bersuara .
" Aku tidak masuk untuk menjadi ahlinya Hyung . Aku cuma perlu melindungi diriku sendiri sebelum aku yang dibunuh ."
Kata Jimin lagi sambil melihat para hyungnya
" Sama juga Jimin ah .. apabila Hyung kau seorang mafia pasti kau akan menjadi incaran musuh kau ."
Kata Yoongi pula .
" Bukan bergitu Hyung... Sebelum aku mengenal hyungku dulu ... aku memang menjadi incaran musuh yang aku sendiri tidak tahu siapa ? Hyungku hanya membantuku untuk melindungiku .."
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...