PART 46

5 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹

🔗




Jimin yang baru saja sampai dirumah ... Ia masuk ke kamarnya untuk berehat tapi setelah ia membuka Telefonnya , ia menerima beberapa notifikasi dari group campus .

Jimin yang pada mulanya terlalu malas untuk membukanya kerana terlalu banyak hal-hal yang tidak jelas seperti pelajar yang suka bergosip daripada info-info semasa tentang aktiviti campus.

Jimin bangun dan membersihkan dirinya ... Jam sudah hampir tengah malam ... Setelah selesai membersihkan dirinya ia duduk diatas ranjangnya dan mengambil semula telefonnya dan melihat banyak pesanan masuk di layar telefonnya.

Jimin cuba membuka beberapa pesanan dari temannya yang bertanya apakah ia okey ..

Entah kenapa hatinya menjadi tidak tenteram dan gelisah .. ia hanya abaikan pesanan dari Soobin dan yang lain .

Lalu ia membuka notifikasi dari group campus tadi dan melihat pelbagai gosip-gosip sialan yang melepaskan hinaan pada seseorang .

Ia cuba membaca dan semua tertuju pada penama Park Jimin . Ia cukup terkejut kerana hinaan dan tohmahan tersebut adalah untuk dirinya ..

Ia membuka notifikasi dari awal dan mendapati ada 2 rakaman yang di post oleh seseorang didalam group campus tersebut .

Jimin yang mulai gelisah terus membuka satu per satu rakaman itu dan ternyata benar itu adalah rakaman suaranya bersama Soobin bercakap mengenai kalung di sebuah cafe  dan satu rakaman lagi tentang ia bertanya pada samchomnya apakah ibu mencuri kalung tersebut .

Wah ia tidak habis fikir dengan Kris wu yang melanggar perjanjian mereka sehingga  ia baru  tersedar tentang apa dia lakukan pada Kris wu sudah tentu Kris wu akan war war kan hal tersebut pada semua orang

" Ah sialan ... Bagaimana aku boleh lupa akan hal itu ."

Kata Jimin yang benar-benar merasa stress .

Jimin membaringkan badannya lalu ia menutup matanya .. ia benar-benar malas untuk berfikir hal yang tidak pernah habis ini .

🔗



Jimin yang tidak masuk campus hari ini ... Ia betul-betul malas berhadapan dengan pelajar-pelajar yang akan menghakimi dirinya .

Tapi ia cukup tertekan dengan apa yang terjadi ...sehingga ia mengambil keputusan untuk ke campus dan berjumpa dengan Kris wu menyelesaikan masalah ini .

Ia betul-betul merasa muak dengan perangai Kris wu yang menjatuhkan aib dan maruahnya .

Jimin yang baru saja sampai di campusnya .. ia berjalan kearah bangunan Teknik untuk mencari Kris wu ...

Ada beberapa orang pelajar yang sempat melihat Jimin yang berjalan kearah bangunan Teknik .

Setelah sampai di bangunan itu ... Jimin menaik tangga kearah tingkat 6 dimana  atap campus.... Setelah sampai dihadapan pintu itu Jimin membuka sedikit pintu itu dan mendengar Kris wu bersama beberapa orang gengnya sedang terkekeh  sambil merencanakan sesuatu .

" Aku akan pastikan park Jimin melutut padaku dan aku percaya .. dia akan merayu-rayu padaku untuk membersihkan namanya nanti ..."

Kata Kris wu pada temannya yang masih terkekeh mendengar Kris wu yang tampak kesal

" Jadi apa kau mahu buat setelah ia melutut pada kau Kris ."

Tanya seseorang yang lain dan Jimin dapat agak itu adalah Leo

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now