PART 8

7 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗



Namjoon yang masih siasat tentang kes penculikan Adiknya itu turut berkerjasama dengan pihak polis dan atas keterangan dari Kim Ailee , mangsa perculikkan.

Ailee yang masih dalam pantauan keluarga dan pihak polis kerana mengalami Trauma menceritakan segalanya pada pihak polis dengan apa yang terjadi padanya semasa ia diculik.

Dan setelah itu banyak bukti-bukti dari CCTV di Jalanan dan Gang-gang sempit yang pernah dipasang secara tersembunyi diberikan kepada keluarga Kim atas permintaan dari Namjoon yang ingin mencari orang yang menyelamatkan adiknya itu.

Setelah 5 hari kejadian tersebut .. pihak polis Telah menahan kesemua suspek dimana ada yang sempat untuk melarikan diri dari bandar Seoul.

Keluarga kim telah mengambil keputusan mendakwa kesemua Suspek dan akan dihadapkan dengan tuduhan menculik dan mengugut sehingga kesemua Suspek akan dihadapkan hukuman yang setimpal.

Semua Ahli keluarga merasa bersyukur Kerana masalah kes Penculikan dapat diselesaikan dengan baik.

Tetapi yang menjadi masalah Namjoon sekarang .

' SIAPA PENYELAMAT ADIKNYA ITU ? '

Namjoon yang berulang kali melihat video dimana Ailee diserkap beberapa hari yang lalu dan kemunculan lelaki yang bernama Jim itu .

Namjoon melihat seorang lelaki yang berpakaian Seluar Jeans dan T-shirt hitam bersama Jaket Denim berwarna biru laut .

Lelaki itu juga memakai cap serta mask menutup mukanya yang berjalan dari arah luar memasuki lorongan gang sempit itu.

Namjoon melihat Lelaki itu yang Tiba-tiba behenti dihadapan lorong yang gelap itu secara tiba-tiba.

Sebelum ia masuk ke gang sempit itu dan bersembunyi disebalik tiang melihat kearah Ailee yang diikat dan dicumbu oleh bajingan tersebut.

Namjoon dan yoongi juga melihat lelaki misteri yang bernama Jim itu berlawan dengan 7 orang penculik itu sehingga akhirnya ketujuh-tujuh penculik itu KO bergitu saja.

Mereka juga melihat bagaimana lelaki misteri itu mempertahankan dirinya dan juga terkena pisau yang tajam di lengannya yang mengeluarkan darah yang banyak.

Namjoon dan yoongi juga melihat lelaki misteri itu yang mendekati Ailee dan membawa Ailee keluar dari gang sempit itu sehingga Ailee yang terduduk kerana kelelahan lalu lelaki misteri itu mengendong Ailee pergi dari tempat itu.

Namjoon cuba mencari sambungan CCTV tetapi tiada...

Namjoon benar-benar merasa stress kerana tidak mendapat petunjuk dimana ia harus melihat orang yang telah menyelamatkan adiknya itu.

" Lelaki misteri itu sepertinya terlalu tertutup Hyung sehingga kita tidak dapat menjejakinya ? "

ujar namjoon tiba-tiba merasa stress

" Relakslah... Kan Ailee kata , dia akan datang bertemu Ailee "

ujar yoongi menepuk bahu namjoon .

Kim seokjin yang baru sampai di Basecamp mereka hanya melihat raut wajah namjoon yang stress dan hanya mampu mengelengkan kepalanya saja.

Video itu telah mereka lihat beberapa kali setelah mendapatnya dari pasukan pihak polis.

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now