PART 9

7 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹


🔗



" Apa kalian mahu ke kantin ? Aku sudah lapar . "

Tanya Yeojun yang masih berjalan keluar dari dewan tempat penyambutan para siswa dan siswi yang baru.

" Ayoh ! Aku juga sudah lapar . "

Ujar Teahyun dan diangguki oleh Beomgyu dan yang lain.

" Jimin , Ayoh ikut dengan kami... Kitakan sudah menjadi kawan , kan kalian ? "

Tanya Soobin kepada semua Sahabatnya untuk mengajak Jimin bersama

" Ah benar... Ayoh Jimin ah.... Join kami ."

Kata Yeojun sambil menepuk bahu Jimin.

" Ah Kalian pergi dahulu... Aku harus pergi ke toilet sebentar . "

Ujar Jimin yang masih menutup mukanya dengan mask... Entah kenapa ia benar-benar merasa selesa dengan menutupi wajahnya itu.

" Haa... Apa kau mahu kami teman kau ke Toilet ? "

Tanya Soobin yang melihat Jimin

" Ah Tidak ! Kalian pergi dulu saja ... Nanti aku akan menyusul kalian . "

Ujar Jimin dengan ramah dan tersenyum pada sahabat yang baru ia kenal

" Baiklah kalo bergitu... Jumpa di kantin ya . "

Ujar Teahyun lalu berjalan kearah Kantin bersama yang lain.

Jimin hanya tersenyum dan mengangguk faham... Lalu ia mencari Arah ke Toilet yang berdekatan.

Jimin yang baru sampai dihadapan pintu Toilet , ia membuka masknya lalu membuka pintu Toilet yang ada gambar Toilet Lelaki.

Pada mulanya Jimin ingin membuang air kecil tetapi semasa ia masuk kedalam Toilet tiba-tiba ada seorang lelaki melihat kearahnya .

Jimin hanya tersenyum lalu ingin melangkah masuk kedalam salah satu Toilet tapi dirinya tiba-tiba ditahan oleh lelaki itu.

" Hai Cantik ? Apa kau buat dalam toilet Lelaki haa ."

Tanya seorang lelaki yang melihat Jimin dari atas hingga ke bawah dengan sebuah senyuman menyeringai

" Oh aku ingin menggunakan Toilet Sumbae . "

Kata jimin dengan gugup .

" Apa kau tidak salah masuk Toilet manis ? Atau apakah kau ingin mengintipku . "

Tanya lelaki itu lagi yang membuatkan Jimin menatapnya dengan perasaan tidak suka.

" Aku tidak mengintipmu Sumbae ... Aku cuma mahu menggunakan Toilet... Jadi tolong ketepi ! "

Ujar Jimin sedikit mendorong lelaki tersebut.

" Ah ... Kau memang berani sekali mendorongku hah ! Apa kau tahu aku siapa ha ! "

Ujar lelaki itu lagi sambil memegang pengelangan tangan jimin dan badan jimin yang baru ingin masuk kedalam Toilet itu langsung terpusing dan hampir menyentuh tubuhnya.

Arkk

Jimin merasa sakit dipengelangan tangannya . Ia sempat melihat senyuman menyeringai dan mengejek diwajah lelaki itu.

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now