PART 28

13 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹



🔗



Jimin yang baru sampai di campus ... Ia berjalan masuk ke dalam kelasnya  seperti biasa dan duduk disebelah Soobin .

" Hai guys "

Sapa Jimin tersenyum pada temannya semua .

" Hai Jimin kau baru sampai "

Tanya Yeojun melihat Jimin

" Hmmm .. "

Jimin berpaling melihat Yeojun dan hanya mengangguk dengan senyuman yang hangat .

" Kalian kenapa "

Tanya Jimin yang melihat teman-temannya tidak seperti biasa  ...Jimin mengerutkan dahinya kerana merasa hairan dengan Soobin yang hanya diam saja dan ekspresinya yang tidak ada senyuman sama sekali .

" Hmmm... Tiada apa . "

Kata Beomgyu gugup dan ragu lalu mengalihkan pandangan kearah lain.

" Hmm .. apa kalian ada masalah ...atau apa aku ada buat salah pada kalian "

Tanya Jimin yang melihat para temanya itu yang seperti tidak menyukai kehadirannya .

" Aniyo .. jangan fikir yang bukan-bukan "

Kata Yeojun menyampuk sambil tersenyum paksa.

" Jadi kau kenapa Soobin ...kenapa diam saja "

Tanya Jimin yang perasan Soobin hanya diam mengabaikannya .

Soobin Bangun dari tempat duduknya lalu mengambil beg dan bukunya lalu pergi kearah belakang ..

" Yeojun.... Ayuh tukar tempat duduk ."

Kata Soobin mengabaikan pertanyaan Jimin .

Yeojun yang terkejut hanya menurut saja lalu bangun dan membawa begnya duduk disebelah Jimin dengan gugup .

Jimin juga terkejut melihat Soobin yang tiba-tiba menukar tempat duduknya. .

Entah apa kesalahannya .. ia sendiri tidak tahu .

" Sabar bro "

Kata Yeojun yang melihat Jimin menatap Soobin yang sedang membaca .

Jimin hanya tersenyum lalu berpaling kehadapan dan mengeluarkan bukunya  tanpa memperdulikan teman-temannya lagi

Hatinya benar-benar gelisah ..  kenapa temannya berubah dalam sekelip mata . Apa salahnya pada Soobin dan ia mula perasan .. temannya melihatnya seperti ia seorang pembunuh .

Takut dan tidak nyaman ..

Itulah yang bermain dalam fikiran Jimin sekarang .

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now