Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
Pada petang itu Jimin dan Soobin telah membuat keputusan untuk kesebuah cafe yang tidak jauh dari campus .
Setelah Soobin mendapat izin dari Teahyung untuk pergi bersama Jimin atas alasan ingin menemani Jimin membeli sesuatu barang di mall .. Teahyung dan Namjoon izinkan .
Walaupun ada rintangan iaitu sahabat yang lain ingin mengikuti mereka berdua .. tapi dengan pantas Soobin membuat beberapa alasan yang tidak jelas dek akal.
Sehingga semua sahabat hanya pasrah dan melihat kepergian Jimin dan Soobin bersama sebuah kereta yang menjemput Jimin.
" Kenapa dia tidak membawa kita bersama "
Kata Yeojun mengeluh kasar .
" Sabar bro ... Mungkin mereka betul-betul ada hal .. sudahlah ayuh pulang ."
Kata Teahyun menepuk bahu temannya itu .
Kris wu yang hanya memandang Jimin dari jauh hanya menyeringai ... Lalu ia pun mengikut kemana Jimin pergi .. ia ingin mengetahui Jimin tinggal dimana .
🔗
Setelah sampai di cafe yang berdekatan dengan campus itu , Jimin dan Soobin masuk kedalam dan duduk di sebuah meja yang berada di sebelah tingkap yang menjadikan pemandangan mereka hari itu .
" Excus me .. mahu pesan apa ."
Tanya seorang pelayan perempuan yang datang tiba-tiba dengan sebuah senyuman dan buku kecil ditangannya bersama sebatang pen .
" Kau mahu makan apa Soobin -ah ."
Tanya Jimin yang masih melihat buku menu yang berada diatas meja .
" Hmmm bagi aku Ice chocolate dan spageti aglio saja ."
Kata Soobin tersenyum pada pelayan yang sedang mencatat didalam buku kecil itu
" Emm.. bagi saya Americano ice dan Roti bakar saja ."
Kata Jimin pada pelayan itu sambil tersenyum .
" Baiklah ada apa-apa lagi "
Tanya pelayan itu lagi..
" Tiada terima kasih "
Kata Jimin setelah melihat Soobin menggelengkan kepalanya
" Baiklah Tunggu sebentar "
lalu pelayan itu pun meninggalkan mereka berdua .
Pelanggan di dalam cafe itu semakin ramai dan memenuhi meja makan yang membuatkan cafe itu menjadi sedikit bising .
Ada yang sedang bertemu dengan temannya hanya sekadar lepak...
Ada yang sedang membicarakan hal kerja dan pelbagai lagi .. entahlah .
" Soobin ah .. apa sebenarnya kau ingin bertanya padaku ."
Tanya Jimin penasaran mula bertanya setelah tiada perbicaraan apa-apa dari Soobin yang hanya diam menatap luar tingkap dari tadi .
" Hmm.. Jimin ah .. apa kau menganggapku sebagai kawan baik kau ."
Tanya Soobin ragu-ragu
" Hmm sudah tentu .. kau kawan baikku sejak aku masuk ke campus ... Wea ? "
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...