PART 12

10 1 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹

🔗

Jungkook dan Hoseok yang baru sampai di sebuah bangunan di Club Teakwando dan beberapa Club yang lain .

Mereka melihat ramai pelajar yang bergabung dibeberapa Club mulai keluar dari ruangan masing-masing .

Sedangkan lelaki mungil itu , Park Jimin yang baru keluar dari bilik salinan pakaian lelaki disebelah club Teakwando itu berjalan dengan tergesa-gesa selepas kelas dibubarkan .

Jimin mengetik sesuatu ditelefonnya sehingga tanpa ia sedari ... Ia telah melanggar seseorang yang datang dari arah depannya.

Arkkk ...

Jimin yang masih fokus akan telefonnya terjatuh terduduk dilantai . Ia mengerutkan dahinya dan bibirnya yang meliris kesakitan kerana merasa punggungnya yang tiba-tiba merasa sakit .

Jimin mengangkat kepalanya dan melihat 2 orang Lelaki yang masih menatapnya dengan tajam.

" Ah mianhea Sunbeanim , Aku tidak sengaja melanggarmu "

Ujar Jimin yang masih berusaha bangun sendiri walaupun salah satu dari mereka cuba menghulurkan tangannya.

Jimin menundukkan badannya sedikit memberi hormat kepada Sunbeanim yang berada dihadapannya itu.

" Apa kau tidak tahu cara berjalan lihat kehadapan ?"

Tanya jungkook kesal dengan suaranya yang sedikit Deep !

Ramai pelajar  yang lalu lalang melihat mereka.

" Mian... Aku tidak sengaja "

Ujar Jimin lagi lalu menunduk kembali kepalanya.

" Ah sudahlah Kook... Bukankah dia yang jatuh... Kenapa kau pula yang marah-marah. "

Ujar Hoseok menenangkan keadaan ketika itu.

" Ah shibbal "

Kata Jungkook sambil berjalan meninggalkan jimin .

Jimin hanya tersenyum melihat Hoseok lalu pergi dari situ.

" Ooi tunggu ? "

Jimin yang baru beberapa langkah berjalan terpaksa behenti dan berpaling setelah mendengar suara lelaki yang ia langgar tadi.

Jungkook mendekati Jimin lalu melihat Jimin dari atas sehingga bawah.

" Ya Sunbae ... Ada apa ? "

Tanya Jimin gagap-gagap dan sedikit gelisah kerana ditatap seperti itu.

Jungkook yang masih melihat Jimin dengan tatapan tajam berjalan dan mengelilingi Jimin .

" Ada apa Kook ah ? "

Tanya hoseok yang melihat Jimin mengelilingi pemuda yang ia rasa bergitu imut.

" Apa kita pernah berjumpa sebelum ini ? "

Tanya jungkook kepada pemuda dihadapannya itu.

" Ermmm.. tidak pernah sunbea "

Kata Jimin sedikit tidak tenang... Orang dihadapannya memandangnya seperti ingin memakannya.

" Apa kau punya kembaran ? Atau dari mana kau berasal ? "

Tanya jungkook lagi yang membuatkan Jimin melihat pemuda dihadapannya itu dengan sedikit gugup.

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now