PART 10

16 1 2
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹

🔗

Sudah 2 hari Jimin belajar di Campus itu dalam Jurusan Business , dan Jimin bersyukur dalam masa 2 hari ini tiada apa-apa isu yang terjadi padanya .

" Weii Kalian .. apa kau Sudah memilih untuk masuk ke club mana ? "

Tanya Yeojun tiba-tiba .

" Ah benar ... Bukankah kita harus mendaftarkan diri untuk Join Club yang kita inginkan ? "

Kata Beomgyu pula.

Mereka sedang berkumpul dikaki lima bangunan Tahun 1 Jurusan Business.

" Wah ... Korang bincang apa ? Boleh kami join sekali . "

Tanya seorang perempuan yang bernama Lisa dan 2 orang temannya itu yang ingin bergabung duduk bersama.

" Ah Kami hanya berbincang tentang club mana kami akan mendaftarkan diri  nanti. "

Ujar Teahyun yang masih duduk disebelah Jimin .

Jimin hanya melihat teman- temannya  sambil minum minuman yang mereka beli tadi.

" Wah cukup menarik... Aku ingin mendaftarkan diri ke club Actress ."

Ujar Lisa sambil tersenyum.

" Wow kau ingin menjadi pelakon ..."

Tanya Beomgyu dan hanya diangguki oleh Lisa.

" Aku mungkin akan daftar ke club Dancer ."

Ujar Beomgyu tersenyum

" Wah apa kau mahu daftar ke club Hoseok Hyung... Apa kau tidak takut dengan Hoseok Hyung . "

Tanya Soobin dan diketawakan oleh yang lain.

" Aku juga memilih club Dancer dan aku ingin belajar Dancer dengan Jungkook Hyung . "

Ujar Yeojun dan diangguki oleh Teahyun

" Jadi kau Jimin... Kau akan daftar ke Club mana ? "

Tanya Beomgyu melihat kearah Jimin yang hanya diam dari tadi.

" Haa aku ? Aku sebenarnya meminati Dancer dan aku juga memperlajari Dancer disekolah dasar  pada waktu itu !  Tapi aku mungkin memilih Club Teakwando ."

Ujar Jimin tersenyum pada temannya yang masih melihat kearahnya.

" Wah ... Aku pun sama ... Teakwando... Jadi aku ada teman hahaha ."

Ujar Soobin tiba-tiba

" Huh  Jimin ... Kenapa kau tidak memilih club Dancer saja... Apa kau tahu club Dancer itu Seronok dan ramai yang mendaftarkan  ke club Dancer tau ."

Ujar Beomgyu lagi sambil ketawa

" Aku cuma mahu impian ibuku terlaksana , jadi aku akan memilih Teakwando saja "

Ujar Jimin tersenyum pada temannya.

" Wah kau cukup hebat ... Apa kau harus memikirkan kembali untuk ikut club Dancer saja ... Apa kau tahu sumbea di club Dancer semua tampan-tampan hahaha ."

Ujar Beomgyu yang melihat Jimin dari tadi.

" Haha , apakah kau akan masuk club Dancer hanya kerana sumbea disana tampan ? "

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now