PART 26

10 2 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹




🔗





Disebuah Mansion yang sangat besar dan gah milik keluarga Kim ... Terlihat dari Taman mansionnya  yang sangat luas dan besar didekorasi dengan sangat cantik  dan  dihiasi dengan pelbagai jenis bunga  dan penghiasan yang tampak elegan  dan mewah .

Bergitu juga didalam  mansionnya yang tampak elegan dan sangat cantik dengan segala barang-barang yang mahal dan ruangan besar yang dihiasi dengan tambahan  dekorasi bunga-bunga mawar hidup  yang  indah dan menyerikan lagi ruangan tamu  itu.

Ramai tetamu yang hadir bagi memeriahkan lagi majlis sambutan hari lahir anak bongsu puteri Kim Ailee yang sangat cantik dan mempersonakan .

Iringan muzik balada dan pop yang slow  seiringi menemani suasana yang cukup unik dan membuat tetamu yang hadir merasa tenang dan bahagia.

Terlihat pelbagai jenis makanan dan minuman yang terhidang diatas meja panjang yang tampak menyelerakan untuk para tetamu yang hadir .

Sebelum pesta perasmian ulangtahun kelahiran Ailee  dimulakan..  beberapa pasang  anak muda menari beriringan dengan muzik balada dengan senyuman dibibir .

Kim Ailee yang tampak cantik dengan gaun merah sebatas lututnya menambahkan keserian dan kecantikannya ,  berjalan bersama sang Nuna yang baru pulang dari L.A hanya untuk menyambut hari kelahiran adik kesayangannya itu .

Setibanya Kim Ailee yang menuruni anak tangga menuju ke ruang pesta  untuk bersama keluarga tersayang yang sudah menunggu di aula tetamu .

Para tetamu  memberi tepukan gemuruh setelah melihat Ailee yang tersenyum sangat cantik dan mempersonakan menuruni anak tangga yang gah lalu mendekati Tuan dan puan Kim .

" Wah... Nampaknya adik kecil kita sangat cantik "

Ujar Kim SeokJin yang mengoda dan  menghampiri adiknya yang berada di samping keluarga tersayang  bersama teman yang lain.

" Ah oppa... Ailee sudah besar .. "

Kata Ailee memeluk oppanya itu sambil memprotes .

" Hmmm.. no ... Siapa kata Ailee dah besar hmm... Ailee masih baby kami "

Ujar Teahyung yang datang memberi hadiah buat Ailee .

" Ah tea Oppa terima kasih tapi Ailee tidak mahu jadi baby lagi "

Kata Ailee memprotes lagi yang membuatkan para Oppanya  dan tetamu hanya terkekeh

" Hmmm benar..  nampaknya budak kecil ini semakin cantik  dan masih menjadi baby kami ."

Kata Namjoon lagi mengoda Ailee  sambil memberi hadiah buat si adik tersayang .

" Terima kasih oppa... Aku menyayangimu ."

Kata Ailee menerima hadiah dari para oppanya itu lalu memberi pelukan yang hangat .

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now