Happy Reading Guys 🥰
Sorry Typo 🔹
🔗
" Ah kaulah cakap ! "
" Kaulah "
" Kaulah "
Jimin yang masih fokus pada pelajaran yang disampaikan oleh Ssaemnya dihadapan hanya mendengar teman-temannya yang seakan berbisik-bisik
Jimin berpaling dan melihat Teahyun dan Yeojun yang melihat kearahnya dengan sebuah senyuman.
" Ada apa dengan mereka ? "
Tanya Jimin kepada Soobin yang turut berpaling melihat kearah temannya itu .
" Entah ! "
Kata Soobin sambil mengangkat bahunya lalu melihat Jimin sekilas yang masih fokus dihadapan.
" Baik Anak-anak ... Minggu depan Ssaem akan adakah kuiz untuk kalian ... Jadi harap kalian dapat membuat rujukan terlebih dahulu apa yang kita belajar tadi ."
Ujar Ssaem Soo Hyun yang masih berdiri dihadapan kelas setelah mengajar dihadapan.
Seketika kelas yang sepi tadi menjadi bising dan perbincangan para pelajar yang lain tentang apa yang Ssaem katakan tadi.
" Diam semua ! Ssaem harap kalian dapat menjawab Kuiz ini diminggu hadapan kerana setiap yang dapat menjawab akan diberikan markah merit sesuai dengan pencapaian anda semua . "
Kata Ssaem Soo Hyun lagi yang melihat para pelajarnya yang seakan stress menghadapi kuiznya.
Jimin hanya mampu tersenyum melihat rakan sekelasnya yang ada berbincang dan ada yang mengeluh .
" Kau kenapa ? Dari tadi berbisik-bisik . "
Tanya Beomgyu yang melihat kearah Yeojun dan Teahyun.
Jimin dan Soobin yang mendengar Beomgyu yang berbicara terus berpaling melihat kearah temannya itu.
" Emm Jimin ... Apa kau punya waktu malam ini ? "
Tanya Yeojun tiba-tiba melihat kearah Jimin ..
" Kenapa ? Aku harus pergi ke sesuatu tempat ."
Kata Jimin masih memandang temannya itu
" Apa kau ada waktu hujung minggu nanti ? "
Tanya Teahyun pula.
" Urm aku masih belum tahu .. wae ? "
Tanyaku lagi
" Kami ingin mengajak kau "
Belum sempat Yeojun menghabiskan ayatnya
Tok tok !
YOU ARE READING
THE LOST PRINCE - PARK JIMIN
FanfictionSIPNOSIS ! seorang anak yang berdarah kerabat diraja terpaksa dibawa lari agar terlindungi... tapi apakah ia akan berjumpa kembali dengan keluarga kandungnya yang berdarah raja atau adakah ia dilupakan dan bagaimana perjalanan hidupnya dimasa hadap...