PART 16

11 1 2
                                    

Happy Reading Guys 🥰

Sorry Typo 🔹





🔗




Jimin yang hanya duduk dibarisan belakang bersama Soobin dan yang lain hanya diam saja melihat teman-temannya yang berceloteh.

Ramai pelajar yang telah hadir didewan untuk mengikuti Club Osis yang masih belum bermula.

Masing-masing sibuk bercerita sesama sendiri dan  semakin ramai pelajar yang hadir memenuhi ruangan Dewan tersebut.

"  Eh Jim , kau okey ? "

Tanya Soobin yang melihat Jimin hanya diam dari tadi ..

" Hmm aku okey "

Ujar Jimin sambil tersenyum pada temannya  itu .

Sehingga tidak lama kemudian , para Sunbae dari Club Osis datang dan berdiri dihadapan.

" Apa khabar semua "

Tanya Kim seokjin Ketua Club Osis yang sedikit tegas sambil melihat para siswa dan siswi yang memenuhi Dewan.

" Khabar baik Sunbae "

Jawab para pelajar  serentak yang membuatkan Dewan itu menjadi  semakin riuh.

Jimin yang masih diam hanya mendengar ketua Osis yang memberi kata-kata motivasi kepada para pelajar.

Sedangkan diatas pentas  , Jungkook yang melihat kearah Jimin .. ia hanya tersenyum dengan penuh makna .

' kau akan hancur hari ini park jimin '

Guman Jungkook menyeringai.

" Hyung ..."

Panggil Jungkook  yang mendekati  kim seokjin.

Kim seokjin yang masih memberi beberapa motivasi kepada para pelajar behenti setelah Jungkook memanggilnya.

" Ada apa Kook -ah "

Tanya seokjin memandang kearah adiknya itu

" Cuba hyung lihat siapa yang ada disini hari ini... Bukankah kita harus menyambutnya ."

Kata Jungkook menunjuk kearah Jimin sambil menyeringai

" Apa kau rencanakan sesuatu Jungkook ah "

Tanya Yoongi yang menghampiri Jungkook dan Seokjin

" Apa maksud kau hyung ... Aku cuma terkejut saja... Kita belum sempat berjumpa dengannya tapi ia dulu yang datang hahaha . "

Kata Jungkook lagi terkekeh

" Apa kau lakukan sesuatu sehingga dia disini Kook ah "

Tanya  Sehun yang datang menghampiri mereka.

" Apa maksud Hyung  ? "

Kata Jungkook yang seakan tidak terima dituduh

Jungkook yang melihat kearah Jimin tiba-tiba terkejut melihat Jimin yang melihat kearahnya.

" Sial apa aku ketahuan "

Kesal jungkook

" Baiklah pelajar  yang saya hormati ...
disini saya ingin menjemput seorang pelajar yang bernama Park Jimin naik ke pentas "

Ujar Jungkook tiba-tiba menyeringai

" Kook ah apa kau buat ? "

Tanya seokjin mengerutkan dahinya melihat adiknya yang tiba-tiba membuat keputusan memanggil salah satu pelajar yang tidak pernah hadir selama sebulan itu 

THE LOST PRINCE - PARK JIMIN Where stories live. Discover now