hellö!!
öncelikle dün sınır geçtiği hâlde bölüm gelmediği için özür dilerim, bagislayin beni 💔
bölüm hazırdı aslinda ama değiştirmek istediğim yerler oldugu icin bastan bi elden gecirmem gerekti, o sebeple dün yayinlayamadim
ama beklemenize değen bir bölüm olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. yazarken ben baya keyif aldim
ben cok keyif alinca siz de okurken ayni keyifi alıyorsunuz zaten
simdi sizi bu upuzun bölümle bas basa birakiyorum
iyi okumalaar!
(yeni bölüm icin sınırımız 85 oy.
-
barisalperyilmaz seni takip etmek istiyor.
Sabahın köründe tek gözüm kapalı okuduğum bu bildirim yüzünden neye uğradığımı şaşırdım.
Yastıktan destek alarak doğrulurken gözlerimi ovuşturdum, uyanmaya çalıştım. Dün gece maçtan sonra Salih amcayı uğurladığımızda saat 1'e geliyordu, bizim Ceyda ile uyumamız da neredeyse 3'ü bulmuştu. Ve şu an saat 8'di, uykusuzluktan ölüyordum.
Ekrandaki bildirimi tekrar okudum, Barış Alper Yılmaz beni takip etmek istiyor.
Pardon?
Bildirimin üstüne tıklayıp Instagram'ın açılmasını beklerken uyuşukça gerindim yatakta.
Ceyda'nın sık sık dile getirdiği gibi ben bir sosyal medya özürlüsüydüm. Instagram'ı da sadece kızların yolladığı komik videoları izlemek ve 3 ayda bir ancak aklıma geldiğinde hikaye paylaşmak için falan kullanıyordum.
Uygulama açıldı, takip isteğinin gerçek olduğunu, basbaya bildiğim Barış Alper Yılmaz'ın mavi tikli hesabından gönderildiğini gördüm.
Bu adam salak mıydı yoksa salak taklidi mi yapıyordu?
Ben bile fake hesap diye bir şeyin varlığından haberdardım ve emin olun bütün ülkenin tanıdığı mavi tikli bir futbolcu olsam 2 gündür tanıdığım kızı kendi hesabımdan takip etmek istemezdim.
Daha komiği bu takip isteğinin sabaha karşı 5'te yollanmış olmasıydı.
Uygulamayı kapatıp çıktım.
Kabul etmeyecektim ama isteğini silmeye de elim gitmemişti. Boş boş karşımdaki duvarı izlerken suratıma aptal bir sırıtış yayıldı. Gecenin 5'inde beni düşünecek ne yaşamıştı, 200 takipçili gizli hesabımı nereden bulmuştu bilmiyordum, bildiğim tek şey bu hareketinin içimdeki ona deli olan ergeni zevkten çıldırttığıydı.
Hatta o geri zekalı ergen bugün birkaç kez daha Instagram'a girip, o takip isteğini görüp tekrar tekrar zevk alacaktı.
Yataktan kalktım, içeriden Ceyda'nın ayak sesleri geliyordu, muhtemelen işe gitmek için hazırlanıyordu. Zaten ben de bu saatte onun sesine uyanmıştım.
Odadan çıktığımda Ceyda'yı kapının önünde telaşla ayakkabılarını giyerken buldum.
"Günaydın!" diye haykırdı, iki büklüm olduğu için boğuk çıkan sesiyle.Üstümdeki askılı pijamanın omzumdan kaymış askısını yukarı çekerken kocaman esnedim. Esnememin arasından günaydın demeye çalıştım ama anladı mı bilmiyorum.
"Ben mi uyandırdım? Ay kusura bakma aşkım, geç kaldım çok fena, ondan acele ediyordum."
Ayaklarımı sürüye sürüye yanına yürüdüm. "Önemli değiil!"