hellö !!
ozlestik mi?
ben ozlemisim 👯♂️
bu bölüm cok uzun olmadi ama kaos var.
ve sonraki bölümü hemen yazmak istiyorum o yuzden bir aksilik olmazsa cok gecmeden geleceksınır 100 oy diyorum ve gidiyorum bal boceklerim
iyi okumalaaar !
-
Gürcistan maçına artık resmen 2 gün kalmıştı.
Teslim etmem gereken üç yazıdan ikisini halletmiştim, yazılar sitede yayınlanmıştı.
Görüntülenme sayısı süper değildi ama beklenen istatistiklerin biraz üstündeydi. Yani iyi sayılırdı.
Hâlâ yazamadığım 3. yazı ise Euro 2024 açılış yazısıydı. Hani şu milli duyguları harekete geçirmesi gereken yazı.
Belki de Alper haklıydı, ben cacikis sevdalısı dejenere bir elittim ve milli duygudan falan anlamıyordum.
"Nasıl gidiyor?"
Oğuz'un sesiyle bilgisayar ekranındaki bakışlarımı sağıma çevirdim.Günlerden salıydı, dün gerek duymadığım için ofise gelmemiştim ama bugün sabahtan gelip doğru düzgün odaklanarak çalışmayı hedeflemiştim.
Oğuz elini masama dayamış öne eğilerek bilgisayara bakıyordu. Yüzlerimizin arasında bir karış mesafe vardı.
Sandalyemi sola kaydırarak hafif uzaklaştım.
"Gitmiyor galiba.""Neden gitmiyor? İyi başlamışsın."
Gece Alper'i uyuttuktan sonra yazdığım taslağı düzeltip bir şeyler çıkarmaya çalışıyordum ama istediğimin tam olarak böyle bir şey olduğundan emin değildim.
"Pek hoşuma gitmedi." diye mırıldandım. Yazıda gözlerini gezdirirken sakalını kaşıdı.
"Biraz tekdüze evet." dedi saniyeler sonra.
"İnsanların üzerine konuşacağı, paylaşmak isteyeceği bir şeyler istiyoruz. Ne kadar etkileşim olursa o kadar iyi."Derin bir nefes verdim. "Aslında öyle bir fikrim var ama..."
İlgili bakışları yüzüme döndü. "Söyle lütfen."
Derin bir nefes verdim. "Dün gece aklıma geldi. Bir röportaj formatı düşündüm. Mevzu milli maç olunca herkesin ilgisini çektiği malum, biz de bunu kullanmak istiyoruz zaten. Çocuklarla röportaj yapalım. Ne bileyim sokakta top oynayan birkaç çocuk milli futbolculara seslensin. Böyle duygusal şeyleri seviyor insanlar."
Ceyda'nın beni aşağılamak için kullandığı 'şuradan 10 yaşında bir çocuk çevirsek o bile milli takımla ilgili bir şeyler yazar yani' cümlesinden ilham alarak oluşturduğum bu içerik fikri ilk önce gözüme pek uğraşılası gelmemişti ama artık gerçekten zor durumdaydım, ortaya bir şey koyup yayınlamam gerekiyordu ve denemekten zarar gelmezdi.
Oğuz "Neden olmasın?" diyerek karşılık verdi. "Görüntü paylaşmak için çocukların ailelerinden yazılı izin almak lazım ama halledilir."
"Video kaydı alıp kısa video halini sitenin sosyal medya hesaplarında paylaşırız, yazılı uzun halini de ben derlerim. Sosyal medya hesabını hareketlendirir biraz."
"Gayet iyi bir fikir."
Yüzündeki ifadeden plana tav olduğunu görebiliyordum. Saniyeler içinde bakışları değişti ve kısa bir an durdu. "Yalnız, yetiştirebilecek misin?"