"İhtimal"

7.4K 348 17
                                    

Arkadaşlar ben geceleri uyumayıp yazıyorum öğlen uyanınca bir sürü bildirim geliyor. Valla ben de sizin kadar seviniyorum... Çok saolun ❤
Not: 'Sen Ağlama' bölümüne ekleme yaptım. Önemli! Baştan okumanızı tavsiye ederim....

"David Guetta ft. Sia- Titanium" ile okuyun...


Hatırlatma ...
"Egemen defol çok yoruldum." dedim.

"Ah demek yoruldun kardeşim!"

Pazar Hazel'in Ağzından Devam...

"Ezgi? Tarık? S-siz?" arkamı döndüğümde karşılaştığım manzara küçük çaplı bir şok yaşamama neden olmuştu. Tarık ve Ezgi el ele tutuşmuş bana sırıtıyorlardı.

"Evet biz... Sevgiliyizz!" dedi Ezgi. Sonra da parmak ucunda yükselip Tarık'ın yanağını öptü. Inanamıyordum. Ezgi Tarık'ın onu kullandığını söylemişti. Tam ağzımı açmıştım ki...

"Oha!" bu ses bana ait değildi. Yanıma geldi. Egemen gözlerine inanamıyormuş gibi onlara bakıyordu. "Çüş!" deyince kolunu cimcikledim. "Bir saygılı ol ya!" kolunu tutup bana küfretmeye başladı. "Ahh değerli kolum. Kopacak! Hazel kızlar bu kolu ellemek için neler yapıyor biliyor musun?" Hadi ama Egemen damarıma basıyorsun! Bu seferde dirseğimi koluna geçirdim.

"Hey! Sizin didişmenizi mi bekleyeceğiz. Benim sevgilim aç. Kahvaltıya gidelim. Siz de etmediniz değil mi?" uyuz Tarık sevgilisi aç mış mış.

- Ne o kıskandın mı?
+Ne kıskanıcam be?
-Hıı kesin öyledir.
+Kes sesini poncik.

"Ettik. Abi aslında bugün Hazel'le bir işim vardı da neyse sizinle gelelim. Hem konuşmamız gereken şeyler var." Ay sanırım Egemen Batu'yu anlatacak.

"Tamam. Hadi kızlar."

Egemen'le birlikte siyah Bmw'ye, Ezgi'yle Tarık'ta Mercedeslerine bindi.

"Egemen nereye gideceğiz?"

"Hazel kahvaltı dedik ya."

"Biliyorum da nereye?"

"Bir sus kızım ya bir sus."

"İyi be konuşmuyorum."

"Şükür Allah'ım."

Kafamı cama çevirip yol boyunca ağlamamak için kendimi sıktım. Size söylemiştim birisi bana azıcık dahi sesini yukseltsin ağlamadan duramıyorum. Hem sanki ne dediysem hayvana.

"Hadi geldik in." Yine hiçbir şey söylemeden kapıyı açıp dışarı çıktım. Deniz kenarında açık bir kafeydi. Ezgi ile Tarık'ta gelince hava serin olduğu için içeri girdik. Biz kahve içerken onlarda kahvaltı ettiler. Sonra sohbete başladık. Ben olanları anlatınca ikisi de şok olmuştu. Egemen bugün kameraların hallolacağını söyledi. Ayriyetten annemlerle de konuşacaktım. Ezgi bizi dinlerken biraz üzülmüştü. Çünkü onun da abisi kayıptı. Sonra neşelendirmek için farklı bir konu açtım.

"Ee ilişkinizi kutlamıyor musunuz?"

"Bilmem." Ezgi.

"Aslında bu gece bara gitsek." Tarık.

"Ups süper fikir kardeşim." Egemen. Tabii o öyle deyince benim moralim düştü. En son orada yaşadıklarım aklıma geldi. Sahi Cenk'e ne olmuştu. Ben alışkınım ama o? Peki Esra bunu yaparken aklı neredeydi? Ah lanet olsun! Yine gözlerim doldu.

"Hazel hadi biz bir tuvalete gidelim." Ezgi imalı imalı bana bakıyordu. Onu da affetmek istemiyorum. Ama geçerli sebepleri var. Canı çok yanmış belli ki.

"Bu Adam Benim Kocam mı?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin