Selam arkadaşlar. Uzun süredir düşündüğüm ama yazmaya cesaret edemediğim bir kitap vardı. İsmi dahi hazır. Şimdi size konudan bahsedeceğim kısaca. Beğeni ve yorumlarınıza göre faaliyete geçireceğim. Başrol Marlon Teixeria aşkım bu arada. 😍😄. Konu;
Ab-ı Efsun
Yusuf, Istanbul'da yaşayan zengin bir genç adamdır. Ailesi tarafından oldukça şımarık büyütülmüş ve oldukça kendini beğenmiştir. Bir gün kuzeni Handan'ın düğünü için -ailesinin zoruyla da olsa- Trabzon'a gidecektir...
Merve, Trabzon'un bir köyünde yaşayan genç, kapalı, güzel bir kızdır. Babası daha bebekken abisi annesi ve onu terk ederek başkasıyla evlenmiştir. Annesi ise bu ihaneti kaldıramayarak intihar etmiştir. Onu bu yaşına kadar getiren abisi ile yaşamaktadır. Merve'nin dünyadaki tek varlığı abisidir. En yakın arkadaşı Handan evleneceği için 15 günlüğüne Trabzon merkezde Handan'larda kalacaktır.Evet anlaşıldığı üzere Merve ve Yusuf'un yolları bir şekilde kesişecektir. Aralarında bir aşk doğması ne kadar güzel olurdu değil mi? Peki ya Yusuf'un annesi, Merve'nin abisi ve daha bir çok engel varken? Onlar birbirlerini sevip sahip çıkabilecekler mi? Hikayemiz romantik komedidir. Bazı yerlerde az da olsa dram vardır. Ancak "Bu Adam Benim Kocam Mı?" yı sevdiğiniz kadar seveceğinize eminim. Yusuf, önce Merve'yi elde etmek için oldukça uğraşacaktır sonra ise kaybetmemek için... Yusuf'un ailesi Merve'yi zengin koca avcısı olarak görüp ekonomik durumlarıyla dalga geçmektedir. Yusuf ise ailesine karşı çıksa dahi abi engeline yakalanacaktır. Bakalım zengin playboyumuzun köy macerası nasıl geçecek?
Not: Arkadaşlar yorumlarınıza göre devam edeceğim. Bu yüzden kapak fotoğrafı falan özensiz. Çok eğleneceğiz... Lütfen yorumda düşüncelerinizi bildirin... 😊 sizi seviyorum. Kısa alıntı:
Yusuf denen yarım akıllı usul usul yanıma gelirken kaçacak delik arıyordum.
"Heeey!" ben kaçtıkça peşimden geliyordu. Sinirle arkamı döndüm. Çok yakındık. Kıvırcık saçları alnına dökülmüş ve onu olduğundan da yakışıklı göstermişti. Ben ona dalmışken aptal aptal sırıtmaya başladı.
"Bir şeyler oluyoor." dedi ağzını yayarak. Ah ondan hoşlandığımı falan sanmıştı.
"Hiçbir şey olmuyor." iri cüssesini ittirerek koşmaya başladım.
"Kızardın bebek." arkamdan bağırmasını umursamadan odama girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bu Adam Benim Kocam mı?"
FanfictionKüçücüğüm... Her şeyim, ne olur çok uzaklara gitme. Gidersen öleceğim.. Karanlığa döneceğim.. OzlemRIRINAVY #RomantikKomedi