Arkadaşlar ilk bölümleri düzenlemeye başladım... Haberiniz olsun. Sadece birkaç ekleme ve yazım hatalarını düzelttim. Neyse sizi sevoyorum. Bu bölüm güzel mi emin değilim ama bir sonraki çok duygulu olacak..... Ω multideki video acilmassa indirin. Onunla okuyun...
Lorde- Yellow flicker beat ile okuyun....
"Ne?" dedim şaşkınca arkasından bakarken. "Ne giydiğim asla seni ilgilendirmez. Sen kendini beğenmiş adi şerefsizin tekisin. Birilerinin ilk öpücüğünü kendi çıkarların uğruna alıyorsun. Senden nef-"
"Kes lan sesini. Sakın o cümleyi devam ettireyim deme. Sikerm seni. Hem seninle evlenmiyecek miyim? Sen benim olacağına göre istediğim zaman,istediğim yerde öperim seni. Unuttun mu ailen seni güvenlik karşılığında bana sattı." işaret parmağını bana doğru uzattı. "Bu yüzden o boktan çeneni kapat iceri geç."
Gözlerinin en dibine en derinine baktım. Hani o her şeyden herkesten sakladığı duygularının olduğu yere. İlk kez ben görmüştüm belki de... Gözlerimi bir saniye dahi gözlerinden çekmeden lavobaya iğrenç bir şekilde tükürdüm. Bu sanırım yeterli bir cevap olurdu. Daha sonra ise kapıyı onu ittirerek açıp içeri geçtim. Arkamdan sinirle geldiğini hissediyordum. Ee biraz canın yansın Egemen Bey...
"Kızım neyin var?"
"Deri. Sadece."
"Ay bu kız hamile olmasın. Bir hastaneye götürün." Ağzımı kocaman açıp konuşan gıcık boya küpüne baktım. Yüzümden şaşkınlık akıyordu. Egemen'inde aynı durumda olduğunu gördüm.
"B-biz evlenmedik. Hem yok öyle bir şey."
"Ne yani illa evli mi olman lazım. Oho şimdiki kızlar neler yapıyor." Ben senin kızın mıyım ki öyle şeyler yapayım? Seni sürtük kadın.
"Saçmalamayın Zeynep Hanım." Sebil Teyze ortamı yumuşatmak için bir kahkaha attı. "Benim gelinim öyle ahlaksızlıklar yapmaz."
"Ben söyleyeyim de. Genç sonuçta bunlar." Suratına yumruk atasım geldi. Bir de kıvırta kıvırta konuşuyor.
"Egemen baksana oğlum. Gençler yemeğini yedi. Hazel'de pek iyi değil siz biraz dışarı mı çıksanız. Hem yarın haftasonu okul da yok." Oy Seboşum beni mi düşünürmüş. Şu an misafirler olmasa kucağına çıkar yanaklarını sıka sıka öperdim onu.
#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#
"Evet. Nereye gidiyoruz?"
İsimlerinin Cenk ve Esra olduğunu öğrendiğim sarışın gençler Cenk'in arabasıyla bizi takip ediyorlardı. Biz de -ben ve Egemen- Egemen'in arabasıyla onlara yol gösteriyorduk.
Üzerime akşam olduğu için siyah deri ceketimi almıştım. Egemen hayvanı sorumu yanıtlamak yerine açık olan bacaklarıma baktığı ve bakmaya devam ederse kaza yapacağımız için deri montu çıkarıp dizlerime örttüm. Kafasını önüne çevirip "Bara." diye sorumu yanıtladı.
_₪_₪_₪_₪_₪_₪_₪_₪_₪_
Egemen arabayı barın otoparkına park edip inmem için gözleriyle emir verdi. Sözüne uyup onunla Esra'ların yanına gittik. Çok cana yakın bir kızdı. Hiç anasına çekmemiş. Koluma girdi ve önden yürümeye başladık. Cenk'le Egemen de arkadan geliyordu. Badigartları geçip. Kenarda vip bir masaya oturduk. Egemen ALPAY yanımızda olduğu için büyük ilgi görüyorduk. Ha bir de onun zavallı nişanlısı ben. Yanımda oturan Esra koluma dokundu.
"Böyle bir taşı nasıl tavladın Hazel." sesi yavşaklıktan uzaktı. Hem yavşasa ne yapabileceksem sanki...
"Şey... Ohm biz okuldan tanışıyoruz."
"Ee? Aynı sınıfta mısınız?"
"Evet."
"Aslında bende birinden hoşlanıyorum." deyip bakışlarını kaçırdı. Kim diye soracağım sırada Egemen ne içeceğimizi sordu...
"Bira." Cenk
"Bira." Esra
"Ben de bira. Hazel'ede meyvesuyu o yoksa da soda getir." Egemen.
Pekala benimde işime gelir. İçmekten nefret ederim. Zaten hayatta ağzıma sürmüşlüğüm yoktur... Egemen sorun çıkarmadığıma şaşırmıştı. Ama onu umursamadım ve sohbete geri döndüm...
#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#
Aradan uzun bir süre geçince sıkıldığımı fark ettim. Esra Cenk'ten hoşlandığını hatta gizli gizli görüştüklerini söylemişti. Onların da ailesi mafya olduğu için ilişkilerini saklı yaşıyorlarmış. Çünkü Esra daha 17'sine yeni girmiş. Her neyse 18 olup evlilik kararı olmadan görüşmeleri yasak işte. Şu an onlar sarmaş dolaş dans ediyorlar. Biz ise kös kös oturuyoruz. Tabii Egemen'e yaklaşmaya çalışan kızlar hariç.
"Hep şu lanet nişan yüzünden kızlardan mahrum kaldım. Cenk'le Esra olmasaydı. Ahh ahh."
"Pisliksin." dedim. Canımı yakmıştı ibne. Bir de utanmadan benim yanımda söylüyor. Lan ben senin askerlik arkadaşın değilim. Nişanlınım. Nişanlın...
"Kes lan. O dilini koparırım senin."
"Şerefsiz." deyip ayağa kalktım. Tuvalete gidip sakinleşene kadar ağlamam lazımdı. Tek ilacım. Gözyaşı...
Nereye gittiğimi bile sormadı bok beyinli. Gebersem bile umrunda olmayacak. Allah'ım ben ne günah işledim. Bu hayvan neden böyle olmak zorunda ki? Bıktım artık. Yemin ediyorum bıktım...
Bir kapı gördüğümde oraya doğru ilerlemeye başladım. Gözlerimi etraftan kaçırıyordum. Çünkü midemi bulandırıyordu pislikler. Sonunda WC. Yi bulduğumda kabinlerdeb gelen iğrenç sesleri umursamayarak elimi yüzümü yıkayıp ağlamaya başladım. Lanet olsun!!! Sevebilecek miydi beni? Asla. bunu düşünmem bile hata. Dayanamıyorum artık. Nefes alamıyorum. Bıktım acı çekmekten. Saçlarımı elimle ıslattım. Annem beni yetimhaneye bırakır gibi bırakıp gitti. Ne arıyor ne ziyarete geliyor... Babamda aynı şekilde... Egemen ise sürekli beni ezip duruyor... Ne yapıcam ben?Son kez yüzümü yıkayıp dışarı çıktım. Yine etrafımda iğrenç görüntüler vardı. Gözlerimi kapatarak yürümeye çalıştım. Birine çarptığımda durdum. Birine değil pardon. Bir yiyişen çifte. Özür dilemem lazımdı sanırım. İşlerini bölmüştüm...
"Önüne baksana sürtük!!!"
"Esra?"
"E-egemen?"
And now people talk to me, but nothing ever hits
Ve şimdi insanlar benimle konuşuyor, ama hiçbiri ulaşmıyor
So people talk to me, and all the voices just burn holes
İnsanlar benimle konuşuyor, ve tüm sesler boşlukta alev alıyor
I'm done with it (ooh)
Bundan usandım (ooh)
This is the start of how it all ends
Bu herşeyin nasıl sona erdiğinin başlangıcı
They used to shout my name, now they whisper it
Onlar adımı bağırarak söylerlerdi, şimdiyse fısıldıyorlar
I'm speeding up and
Aceleci davranıyorum ve
This is the red, orange, yellow flicker beat sparking up my heart
Bu kalbimi aydınlatan kırmızı, turuncu, sarı titrek bir vuruş__________________________
Not:Vote ve yorum lütfen.... Okunma 10 u geçtiği an yb gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bu Adam Benim Kocam mı?"
FanfictionKüçücüğüm... Her şeyim, ne olur çok uzaklara gitme. Gidersen öleceğim.. Karanlığa döneceğim.. OzlemRIRINAVY #RomantikKomedi