Multimedia- yüzük takma:)
Onu orada öylece bırakıp gitmek vardı. Ama annem, babam, Sebil teyze, Adnan amca...... Aklıma geldikçe deliriyordum..
"Hadi yürü. Bizi bekliyorlar." diyebildim. Kaşları çatılmıştı. Sanki bir şeyler vardı onda. Karanlıktı. Çok karanlık....
"Doğru!" resmen hırlıyordu. "Şu Lanet nişan bir an önce bitsin!" dedi ve çıktı. Tabii bende arkasından. Kapıya geldigimizde koluna girmem için emir verdi. Pislik. Öküz Hayvan. Marul. Camışettin. Her neyse diye iç çekerek koluna girdim. Sonuçta nişanlanmak zorundaydım. Ah baba ahh..Bir anda tüm gözler bize çevrildi. Alkışlar ve güller eşliğinde salonun ortasına ilerledik. Bu ne saçmalıktır. Yaa hah bide çocukları pistten alalım deyin tam olsun.
Hakkını yeme Alpayların. Sonuçta bildiğin kraliyet düğünü gibi nişan yapıyorlar sana.
Sen bi sus ponçik yaa. Ama cidden harika bir mekandı. Altın ve gümüş renkler.bir arada. Nişan böyleyse düğün. Aman Allahım yaa. Hiç böyle hayal etmemiştim. Ne kadar şatafatlı olursa olsun yanımdaki öküz insan olmadıktan sonra....
"Hadi."
Egemen in sesiyle kendime geldim.
"Dans edeceğiz." hayır anlamında kafa salladım. Ama sinirlendi. "Boğazını sıkıp seni öldürmemi istemiyorsan. Yürü." o kadar sert ve sinirliydi ki. Korktum ve ona eşlik etmeye başladım. Elini belime koyup sıktı. Canımı acıtıyordu bilerek... Sallanmaya başladık... Ne kadar pislik olsa da onu bir zamanlar çok sevmiştim. Yani ona bu kadar yakın olmak beni kendimden geçiriyordu. Bir yanım onu affetmek iyi davranmak istesede o pisliğin daha sabah yaptıklarını unutamıyordum. O hayvan şimdiden böyleyse evlenince kim bilir neler yapacaktı. Kaçmalıyım. Bu adamdan. Bu sehirden. Bu hayattan.....
"Elimi bırakmaya niyetin yok heralde. İlerde çok yalnız olacağız merak etme."
Deyip göz kırptı. Kim mi?????
Tabiki marul Egemen! Pis köpek!!!!
"Saçmalama dalmışım." diye ciyakladımm. Sonra saçma bir yüzük takımı gerçekleşti. Ortakları olarak düşündüğüm bir adam tarafından... Heyecandan az kalsın yüzüğü düşürüyordum... Sonra annemlerin yanına geçtik. Sohbete dalmıştık. Bir kadın yanımıza gelip oturdu. "Aa Neriman." dedi kaynanam. Rahatsız gibiydi. Sanırım kadından hoşlanmıyordu. "Aa canım nasılsın?" kadın çok sinir konuşuyordu. (+ lar Sebil Hanım (kaynana) - ler Neriman Hanım.)
+İyiyim senin burda ne işin vardı?
-Ne yani eski damadım evlenecek ve ben olmayacağım ha?
Eski damat derken. Çüş..
+Ne saçmalıyorsun? Kapandı o konu. Git burdan.
-Aa bu mu gelinin? Hmm eh idare eder. Benim kızımın yanında hiç ama.
Ne diyon sen yaa. Bu kadın dayak istiyor.
+Zorla attırmadan önce git. Hem senin o maymun kızınla benim dünyalar güzeli gelinimi bir tutma.
Kapak q ile ahahahahhahah
-hhh gidiyorum canım. Yoksa gelinin bilmiyor mu?
×Neyi?
Diye lafa girdim
+Hiç kızım saçmalıyor. Atın şu kadını. Egemeeen!
×Ne oluyor Sebil Hanım?
-Bırakın beni. Yalan mı söyliycem? Kızım Kaç burdan bunlar önce kullanıp sonra atıyorlar.
Ne dediğini anlayamadan izbandutlar kadını zorla dışarı çıkardılar. Bende üzüldüğümü hissettim.
"Ben bir elimi yüzümü yıkayayım." deyip çıktığımız odaya geri döndüm. İçeriden fısıltılar geliyordu. Ama ben de Hazelsem dinlemeden rahat etmezdim. Önce iğrenç sesli bir kızın sesini duydum.
"Egemen onu sevmediğini biliyorum."
Ne Egemenlemi konuşuyor? Bunu da mı yapacaktı? Nişan günümde beni aldattığı yetmedi şimdi de mi beni aldatıyordu?
"Cevap versene." diye devam etti kız. Ama Ege den ses yoktu.
"Biliyordum." dedi kız Ege sanırım cevap vermişti ama ben sessiz hıçkırıklarımın arasından duymadım. Sonra Ege'nin sesi duyuldu.
"#÷+×+=×/÷$÷%÷€÷£*&@#*&!;!_!:÷()Г§¿₩ Duyduklarıma inanamıyordum. Duvara sırtımı yaslayıp içli içli ağlamaya başladım............
Acaba Egemen ne dedi?????
Not: Uzun zamandır atmıyordum. Umarım güzel olmuştur. Ummahh. Kocaman öpüyorum....
Sınavlarım var 2 hafta yb yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bu Adam Benim Kocam mı?"
FanficKüçücüğüm... Her şeyim, ne olur çok uzaklara gitme. Gidersen öleceğim.. Karanlığa döneceğim.. OzlemRIRINAVY #RomantikKomedi