Biliyorum yine uzun zaman oldu. Ama 11. Sınıf olarak sürekli ders çalışıyorum. En azından hiç bölüm atmamazlık yapmıyorum. Sizi çok özledim... :/ Bu arada YGS'ye gireceklerin Allah yardımcısı olsun.. Müzikle dinleyin..
Zakkum-Ahtapotlar
Hazel'den Devam
Kocam... Egemen artık benim kocamdı. Sürekli sırıtıp duruyordum. Evet içim hüzün doluydu ama kendime hakim olamıyordum. Sanırım deliriyorum..."Hazel beni dinliyor musun? Lan kime diyorum? KADIN!" öküz kocamın sesiyle kendime geldim. Sahile gelmiştik ama kimse yoktu. Deniz, Ege'm ve ben.. Sadece biz..
Usulca kafamı ona çevirdim. Ağzımı yayarak konuştum."Dalmışım yaaa." bir anda ağzımı daha doğrusu dudaklarımı öptü.
"Yaa'lamanı yerim lan hatun." önce gözlerim kocaman açıldı. Şaşırmıştım. Daha sonra kahkahalarla gülmeye başladım.
"En manyak hatun benim hatun! En çirkef hatun benim hatun! En şekşi hatun benim hatun! En salyangoz hatun be-" Egemen bağıra bağıra slogan atıyordu. Söyledikleri komikti ama refleks olarak ağzını kapatıp susmasını sağladım. Sinirle ellrimi ittirdi.
"Lan boğuluyordum. Daha askere.." sözünü tamamlamadan sustu. Çünkü tam olayları unutmuşken tekrar hatırlattığını sanıyordu. Oysa hiç aklımdan çıkmamıştı ki.. Usulca gözlerimi kırpıştırdım..
"Şey Hazel. Hadi güzelim denize girelim." konuyu değiştirmeye çalışıyordu
"Bu kılıkla mı?" göz devirdim. "Off."
Bi anda havalanmamla çığlığı bastım. Manyak sevgilim beni kucağına almıştı.
"Fazla naz göte zarar." terbiyesiz Egemen.
"Hayır o fazla naz aşık usandırır olacak. Oduncul musun ya? Kro." dedim sinirle.
"Ya gülüm he he. Şimdi hangisi doğru görürsün."
Tam ağzımı açmış bir şey söylecekken popomun sert zemine hızla çarpmasıyla bağırdım. Canım yanmıştı. Ayriyetten üzerim ıslanmıştı. Hi! Yoksa beni denize mi atmıştı.
"Yardım edin! Yüzme bilmiyorum! Boğuluyorum! Manyak kocam beni suya attı!" gözlerim korkudan kapanmıştı. Ellerimi çırpmaya başladım. Ancak şöyle bir gariplik vardı ki ellerim ıslanmamıştı.
"Lan ne bağırıyon kızım? Ne boğulması? Hahah. Alt üstü kıyıya bıraktım seni. Hazel lan varya. Ahahah." usulca gözlerimi açtım. Sanırım doğru söylüyordu o başımda kahkahalarla gülerken kaşlarım sinirle çattım. "Lan kıyıya vurmuş balık gibisin. Ahahah." canım yanmıştı. Tüm gücümle kolundan tutarak yanıma düşmesini sağladım
"Haz si-"
"Sşi ayıp sevgilim."
Dayanamayarak bende gülmeye başladım. Sanki son anlarımız olduğunu tüm dünya hissetmiş gibiydi.. Güneş bulutlarla dans ediyordu adeta. Bir görünüp bir kayboluyordu. O an yok olmak istedim. Egemen yanımdayken bu koca denizin bizi yutmasını, sonsuza götürmesini istedim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bu Adam Benim Kocam mı?"
FanfictionKüçücüğüm... Her şeyim, ne olur çok uzaklara gitme. Gidersen öleceğim.. Karanlığa döneceğim.. OzlemRIRINAVY #RomantikKomedi