"B.A.B.K. 12"

7.6K 418 21
                                    

Hazel'in Ağzından Devam...

Beraber uyuyayacağız dedinde be adam. Ben senin yanında nefes dahi alamazken nasıl uyuyayım?

Şu an Egemen'in bir kolu alttan, bir kolu üstten belimi sarmış vaziyette, kafası da saçlarımda uyuyor. Benim kafam ise onun boynuna gömülü. O kadar güzel kokuyor ki. Ahş ölüyorum. Ama ben onun gibi uyuyamıyorum. Aslında uyumak için en güzel yer fakat. O şu an sarhoş yani sabah hiçbir şey hatırlamayacak. Her zamanki gibi beni görmezden gelecek. Bu yüzden rahat değilim. Değilim işte!!! Hatta ağlamak üzereyim. . .

"Hey! Zıbarsana! Neden hala uyanıksın?" uyandı bayımız...

"Şey... Uyuyamıyorum."

"Beni de uyutmadın. Uyumanı istiyorum! Sorun ne?" hışımla kollarından kurtuldum. Yüzüme anlamsızca bakıyordu.

"Şey... Sen sarhoş olduğun için benimle uyumak istedin. Uyanınca... Yani... Yine bana sarıldığın gün ki gibi beni görmezden geleceksin. Yani yine beni aldatacaksın." dememle Egemen koca bir kahkaha attı. Alayla kaşlarını çattı. Ah salak kafam niye söylediysem!

"Kızım sen salak mısın? Sadece sarıldım lan! Ahahah! Hem aldatmak derken? Sen kimsin ki? Zoraki eşden başka kimsin? Ne sandın? Sana aşık olacağımı falan deme bana! Ahahah"

Kendimi o kadar zavallı hissediyorum ki! Gözyaşlarımı serbest bıraktım! Zaten artık ağlamaya alışkınım. Egemen sayesinde.....

"Haklısın be-ben kimim ki? Ö-özür dilerim. Şey bu evde senin. Ben en iyisi koltukta yatayım."

Sadece sinirle nefes alışverişini duydum. Yüzüne utancımdan bakamıyordum. Sessizce koltuğa geçtim. Üzerime pike dahi almadan koltuğa kıvrıldım. Uzun bir süre geçmesine rağmen Egemen kılını bile kıpırdatmadı. Ben kimim? Cidden? Yıllardır ona aşık olmama rağmen bu derece incinmemişken şimdi neden böyle? Neden kalbim daha fazla acıyor? Biraz sonra ağlamaktan şişen göz kapaklarım ağırlaştı ve kendimi uykuya teslim ettim....

Yakından gelen su sesleriyle gözlerimi açtım. Ne olduğunu anlamayarak etrafa bakarken Egemen'in yatakta olmadığını fark ettim. Ayrıca gece yattığım gibi uyanmıştım. Üzerimde pijamadan başka bir şey yok. Soğuk tenime işlerken hiçbir yerimin tutulmaması dikkatimi çekmişti. Ama Egemen'in bu kadar kalpsiz olduğunu asla düşünmemiştim. Gözlerime düşen acıyı elimin tersiyle iterek banyoma yöneldim. Ahh Egemen'lerin evinin odasının banyosuna demeliydim... Su seslerinin gelmesine aldırmayarak banyoya daldım. Ama dalmaz olaydım. Dırırırım. Güzel yüzüne bakmaz olaydım. Dırırırım. Ferdi Tayfur- Susadım Çeşmeye türküsü... Egemen banyoda kıçındaki havluyla tıraş oluyor. Allah'ım! Ya Rabbim! Tövbest..... O kaslarla resmen şov yapıyor ipine. Ölürüm lan sana! Yavrum be! Hadi gel benim ol! Sakin ol şampiyon! Mal mısın kızım sen? Ne soruyorum ki? Malsın zaten!!!!

İşte ben böyle bir insanım. İnsanların bana yaptıklarını hemen unuturum. Hemen affederim onları. Daha az önce üzerimi dahi örtmemiş diye ağlayan Hazel şimdi yüzünü görünce tekrar aşık oluyor ve her şeyi unutuyor...... Sen bu kadar zayıfsın işte Hazel!!! Poncik kurban olayım sus!

"Kesme işin bittiyse çekil!" Ups! Kaç dakikadır kesiyorsam traşı bile bitmiş.

"Ne kesmesi ya! Daha iyilerini gördüm!" nerde gördün lan? Dergilerde bile yok bu tip!

"Hmm! 'Bitch smile' televizyonda gördüğüne eminim! Hangi kanal?" kapıdan çıkarken bir bakış attı. "Ha bu arada takta gel!"

"Ne diyorsun be? Ne takması?"

"Gözlerin diyorum! Hani yerinden fırlamış! Ah kafam! Seninle niye muhattap olurum ki?" saçlarını eliyle karıştırdı. Yapma lennn. Öldük burda.

Beni gerizekalılığımla baş başa bırakıp gitti. Bir de kapıyı hayvan gibi çarpıyor....

"Öküz! Hayvan! Maymuş! Goril! Marul! Işkembe! Mumbar! Lağım! Klozet deliği! Camışettin!" bir yandan da banyo dolabına tekme atmaya başladım.

"Daha iyilerini duydum güzelim!" oha güzelim dedi! Salak Hazel sana ne diyor? Sen neye takılıyorsun?

"Tamam benim için kendinle kavga etme. Ahahah" bu sefer dolaba öyle bir tekme attım ki inleyerek yere yığıldım. Bir yandan ağlıyor bir yandan da saydırıyordum. Bir de ona söylediklerimi duydu. Iyhş. Kendimden nefret ediyorum.

"Bu numarayı çok gördüm be kızım! Üstelik zırlamayı kes!" sinirlerim tepeme çıkmıştı artık...

"Defol git!" diye bağırdım. "Ben kendi kendime zırlar. Kendi kendime acı çeker. Sonra da ölürüm. Zaten ne zaman umrundaydı ki?" son nefesimle avazım çıktığı kadar "DEFOL!" diye bağırdım. Tamam ayağım acıyor ama asıl ağlama sebebim Egemen'in davranışları...

Biraz sonra kapı açıldı. Gelen Egemen'di. Yanıma gelip eğildi. Bacağımı tutunca istemsiz ağzımdan acı dolu sesler çıkardım. "Hayvan gibi davranma. Ayağım acıyor zaten." bir yandan da gözyaşlarımı akıtıyordum.

"Bi sus be kızım. Çene. Çene. Çene."

Sustum. Ama son kez ayağımı öyle bir sıktı ki tırnaklarımı o çıplak ve hiçbir yerde görmediğim kas dolu vücuduna geçirdim. Egemen gözlerime öyle bir bakış attı ki beni hırpalamasından korktuğum için ellerimi boynuna dolayıp başımı gerdanına gömdüm. Eminim benden böyle bir şey beklemiyordu. Hiçbir şey söylemedi. Daha sonra bir eli bacaklarıma bir eli sırtıma değdi ve beni kucağına alarak havalandırdı.

"Ben seninle ne yapacağım? Ha üç yaşında bir çocuğa bakıcılık yapmışım ha seninle evlenmişim?"

Söyledikleri canımı acıtsa da suçlu olduğum icin......

Fısıltıyla "Özür dilerim." dedim....

:(((

Hey yorum yapın be! :))) sizi seviyorum! One Week final yaptıya hala atlatamadım acıyı ☺ !!!

"Bu Adam Benim Kocam mı?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin