" Nihayet gittiler ve kocamla baş başa kalacağım."
Sekiz güldü. " Bu gün ne yapmak istersin?"
" Evi gezmek, şimdi meyve suyu ve iyi bir masaj."
" Olmuş bil bayan Soto."
"Kocam nerede?"
" Ofisindedir. O çok meşgul birisi. Siz gelmeden önce ancak akşam dokuzda ofisinden çıkardı. Yemeğini bile oraya isterdi."
Bir hafta sonra evimi gezebildim. Yorulmuş ve acıkmıştım.
" Yemeğimizi Dom'un ofisine gönder lütfen."
Sekiz gülerek ayrıldı.
Ofis, havuzlu kattaydı ve yuvarlak koridorda yan yana dizilmiş beş oda daha vardı. Her oda aynı döşenmiş, konuk için tüm konfor sağlanmıştı.
Sekizin dışından gösterdiği kapıya yavaşça vurdum.
Ses yok. Bir daha, yine ses yok. Araladım. Dom, karşısındaki ekrandaki kişiyle Rusça ( sonradan anladım) hararetle tartışıyordu.
Beni gördü. Yüzünde hiç bir duygu yoktu. Sessizce yanına gidip masasının altına süzüldün. Şortunu indirip ağzıma aldım. Kısa sürede ağzıma sığmayacak kadar büyümüştü.
" Toplantıyı yarına erteleyelim İvan. Malları iki gün sonra istiyorum."
Ekranı kapatıp saçlarıma yapıştı. Daha sert emmeye başladım. İnleyerek ağzımda gidip geldi. Kısa süre sonra ağzıma boşaldı.
Kapı çalındı. Elinde tepsiyle yedi, odaya girdi.
" Özür dilerim lordum bayan Soto yemeği buraya istedi."
"Bırak." Ofis çok şık döşenmişti ve kenarda altı kişilik ağaç kütüğü işlenerek yapılmış bir yemek masası vardı.
Yedi, tepsiyi bırakıp çıktı. Laren masanın altından çıkınca ikisi de gülmeye başladı.
" Habersiz geldim, ama yemeği seninle yemek istedim."
" Çok güzel bir sürpriz. "Elinden tutup masaya kadar götürdü ve kucağına alıp masaya oturttu.
Siyah, boynundan geçen bol pareoyu bir çırpıda çıkarıp bacaklarını omzuna aldı.
Sertçe içine daldı. "Sen doymak bilmiyorsun değil mi küçük fahişem. "
" Uzun zaman oldu içime girmeyeli!"
Dom saatine baktı. " Evet, tamı tamına beş saat olmuş haklısın. "
Masadaki tabaktan bir parmak sıcak çikolata alıp Laren'In dudaklarına sürdü. Bitene kadar dudaklarını emdi. Bu arada içinde kımıldamadan duruyordu.
Laren, kalçasını salladı. " Hayır. Toplantımı böldün, cezanı çek." İçinden çıktı ve sıcak çikolatayı bu kez hassaslaşmış yerine sürüp yalamaya başladı. Laren, artık kıvranıyordu.
" Sakın boşalayım deme." Bu tehdit, Laren'ı biraz frenledi. Aynı çikolata bu kez göğüslerindeydi.
Dominic, hoyratça emiyor ısırıyordu. " Kadın sana doyamıyorum ama benimde sabrım kalmadı. Bacaklarını bana sar."
Laren söyleneni yaptı ve kısa bir süre sonra ikisi de inleyerek kasıldı.
" Şimdi üzerini giyme ve ayağa kalk. Bacaklarından menimin akmasını seyredeceğim."
Dominic, Laren'ın baygın bakışlarına ve dağınık saçlarına baktı ve bacağından akanları seyrederken onu kucağına çekip yemek yedirdi.
**** ****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."