42

23 2 0
                                    


Anna'nın annesi de güler yüzlü ve neşeli birisiydi. Onu gülerek karşıladı.

" Hoş geldin kızım. Sana kalacak yerini göstereyim biraz dinlen akşam yemeği saat sekizde. Buraya bekliyorum."

Diğer çalışanlarla aynı barakada kalacaktı ama  ayrı ayrı  küçük odaları vardı. Bir yatak, ufak bir duş, içinde tuvalet. Birde  sandalye ve minik bir etajer.

Eşyası yoktu. Gelirken rahibelerin verdiği kot ile tişört. Onlarda üzerindeydi. En kısa zamanda şehre inip bir şeyler almayı kafasına koydu.

Duş alıp, yemeğe gitti. Saçları kulak hizasına gelmişti. Tek fark ettiği burnunun yamuk oluşu ve zor nefes alması. yaşadıklarını çoğunlukla geride bırakmış gibi yapıyordu. Fakat her gece rüyasında Dom'u görüyordu. Onu ve evini özlemişti.

Dom yeni birisini buldu mu diye merak ediyordu! Vera, onu mutlaka başkalarıyla tanıştırmak için bahaneler uyduruyordur.

Onu kapıda Erlin karşıladı. Anna'nın annesi. 

" Gel kızım tüm aile seninle tanışmak istiyor."

Masa kalabalıktı. Anna'nın büyük abisi eşi ve iki küçük çocuğu. Biri kız birisi erkekti ve dokuz ile on yaşlarında olduklarını tahmin etmişti.

Küçük abisi Erix ve eşi, Dian.  Laren'a düşmanca bakışları dışında kız güzeldi. 

" Sizlerle tanışmaktan mutlu oldum. Anna, benim oda kardeşimdi. Bana sık sık sizlerden bahsederdi."

Ona soru sormadılar sadece yapılacak işler konusunda bilgi verdiler. Bay Dali,

" Sabah beş gibi kalkıyoruz yarın Erix sana neler yapacağını gösterir, "dedi.

Dian o anda gözleriyle bay Dali'yi öldüre bilirdi.

Laren bu kızın ona huzur vermeyeceğini anladı.

                                                                       ****       ****

On günü geride bırakan Laren, diğer çalışanlarla uyum içinde çalışıyor. Sabah kalkar kalkmaz kümese gidip hayvanları, dışarı çıkartıp yemliyor ve yumurtaları toplamaya yardım ediyor.

Sonra ahırda sağma işlerine yardım ediyor. Etrafı temizliyor. bahçeye yardım ediyor.

Akşama kadar resmen canına okuyordu. Akşam öyle yorgun oluyordu ki yatağa beş santim kala uykuya dalıyordu. Salı günleri izinliydi. 

O salı, şehre indi ve kendine bir kaç kıyafet alıp, vitrinleri seyretti. Uzun zamandır pizza yememişti. Bir dilim pizza aldı, parkta oturup yedi.

Çiftliğe döndüğünde, keyfi yerine gelmişti. Odasına girerken, Dian yolunu kesti.

" Bana bak fahişe, kocamda gözün var biliyorum. O da durmadan sana bakıyor. Sana burayı cehennem edeceğim. Herkese kocamla oynaştığını yayacağım. Buradan defolup git."

Arkasını dönüp gitti. Laren, olduğu yerde kalakaldı. Bir süre kafasını toparlamaya çalıştı sonra, çiftlik evine gidip bay Daliyi buldu ve olanları anlattı. 

" işten ayrılacağımı bildirmek için geldim. Bu güne kadar namusumla yaşadım, bundan sonra da kendime laf söyletmem hele de böyle asılsız bir söylenti için."

" Kızım ben, Dian ile konuşacağım. Anna, senin nasıl birisi olduğunu bize her konuşmamızda söylüyor.

 Ayrıca, senin kadar çalışkan birisiyle çalışmadık. Tek başına iki kişinin yaptığı işi yapıyorsun ve bunu isteyerek yapıyorsun."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin