30

43 1 0
                                    


Henri1, ortalığı kontrol için dışarı çıktığında gördüğü manzara karşısında ne yapacağını bilemeden, bağırmaya başladı.

Korumalardan birisi havuza atlayıp Laren'ı ters çevirdi, diğeri Dominic'i aradı.

Dom koşarak gelip korumanın kucağındaki Laren'ı  aldı, yere yatırdı ve içindeki suyu çıkartmaya başladı. Suni solunum yaptı.

Bir süre sonra, Laren öksürmeye başladı ve kustu. Midesinde ne varsa boşalttı.

Dom onu kucağına alıp odalarına taşıdı konuşmuyordu. Sadece Laren'ın gözlerine bakıyordu.

Onu küvete yatırdı kendi de içine girdi. Ayaklarını uzatıp onu kendine çekti, sıkıca sarıldı.

Su soğuyunca çıktı Laren'ı kaldırıp kuruladı. Sanki ayin yapıyordu ve karısına tapıyordu. Kucağına alıp yatağa taşıdı. Islak saçlarını taradı kuruttu.

Kendisi de yattı ve onu göğsüne yatırdı, elleri her yerini okşamaya başladı. 

Laren, sabah uyandığında Dom ona sarılmış uyuyordu. Hafifçe doğrulup onun yüzünü incelemeye başladı.

" Ne güzel adamsın sen. Birde içindeki fırtınayı bana anlatsan, birlikte atlatsak. Bana,  gün içinde, ne yaptığımı hiç sormadın. Daha önce kimsesizdim, şimdi sen varsın ama, bu kez de yalnızım!

Ne olursa olsun, seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim. Neden biliyor musun? Ben kendimi bile sevmezken hayatımda ilk kez seni sevdim."

Laren, mırıldanıyordu sanki rüyasında konuşur gibi.

Kalktı, balkona çıkıp, güneşin doğuşu izlemeye başladı. Sabah esintisi onu ürpertti. 

Arkasından sarılan kolların sıcaklığı içini ısıttı ve başını sevdiği adamın göğsüne yasladı.

Böyle ne kadar kaldıklarını ikisi de bilmiyordu. Huzur tüm benliklerini kaplamıştı.

" Gitme. Senin evde olduğunu beni beklediğini bilmek, bambaşka bir duygu ve buna alıştım."

Laren, ayağa kalkıp boynuna sarıldı. "Gitmeliyim. Düğüne gideceğimiz zaman gelirim. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacımız var. Zaten varlığım ve yokluğum arasındaki farkı anlayacağını sanmıyorum."

Kocasından ayrılıp, üzerini giymeye gitti. Dom, olduğu yerden kımıldamadı.

 Çantasını aldı ve aşağı indi. "Jason arabayı hazırlasın. Dışarıda bekliyorum. Jane3 on numaraya iyi bak."

" Bayan Soto gidiyor musunuz?"

" Evet ."

" Ne zaman geleceksiniz?"

" Bilmiyorum Jane. "

" Bende geleyim mi?"

" Sen burada kal." 

Dom, mayosuyla kapıda belirdi. Jason aracı yaklaştırdı. Laren kocasına bakmadan Jason'un açtığı kapıdan arka koltuğa yerleşti. Eğer Dom ile göz göze gelseydi, onu bırakamazdı.

                                                   ****      ****

" Hoş geldiniz bayan Soto."

Laren, Sekiz'i kapıda görünce çok sevindi yanına gidip ona sarıldı.

" Burada olmana sevindim. Çocukların nasıl iyi mi?"

" Size teşekkür ediyorlar. Olger'in ailesi de size minnettar."

"Önemli eğil. An, karnım çok aç. Ama önce duş alıp rahat bir şeyler giyeyim. Yemeğimi Dom'un ofisine getirir misin?"

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin