19

72 1 0
                                    


 Günaydın karıcım sana bir sürprizim var."

" Günaydın, nedir?"

Senin bakımın yapıldıktan sonra geleceğim, o zaman."

Dom gitti, sekiz, otacı ve Aura aynı anda odaya girdi. Belli ki dışarıda bekliyorlardı.

" Delinmedik yerini bırakmayacak kızın. İyileştirmekte bana düşüyor."

" Ne diyorsun otacı?"

Kendi dilinde söylediği için anlaşılmıyordu.

" Günaydın, önce duş alın, sonra ilaç süreyim."

" Akşama kadar iyileşir mi?"

" Evet."

Aura duşta onu temizledi, otacı merhemi bolca sürdü. Masajı bitti ve hepsi odayı boşalttı.

" Geldim. Dizlerinin üzerine çık ve eğil." Laren itiraz etmeden deneni yaptı.

" Bu bütün gün kıçında duracak ." Metal, tıkacı kıçına soktu. "Şimdi sırt üstü yat ve bacaklarını aç."

İçine büyük üç top soktu ve itti.

" Dom, tüm gün böyle dolaşamam. Şimdiden rahatlamam lazım bu işkence."

" Seni böyle düşündükçe ben zonklayarak dolaşacağım, bu heyecan verici küçük fahişem."

Gitti ve sekiz yanına gelip çok dar, streç kot giydirdi.

" Bu bana bir beden küçük!"

" Evet ama lordum bunu giymenizi istedi. "

Hem piercing yeri sızlıyordu hem kıçının içindeki hem amındaki toplar onu dolduruyordu. Üzerine bol yarım, tişört giydi. Saçları arkasında sallanarak aşağı indi.

Dom, onu görünce pis pis sırıttı. Kahvaltıya oturduklarında Laren iyice azmış ve sırılsıklam ıslanmıştı.

" Dom çok fenayım." Dom elini alıp kendi önüne götürdü. "Ben her an patlayabilirim. İşin zevki burada. Dudaklarına uzanıp öptü.

Akşam üzeri kokteyllerini içerken Laren, kocasının koluna girdi.

" Ben yukarı çıkıyorum artık dayanamayacağım."

" Hemen geliyorum ben de patlayacağım."

Odaya çıkıp beklemeye başladı. Pantolonu çıkaramıyordu, çok dardı ve çişi gelmişti.

Dominic fırtına gibi odaya girdi. " Çıkar şu pantolonu çok çişim geldi."

Dom denileni yaptı. Laren banyoya koştu ama tuvalete oturamadı.

 Lavabo setinin üzerine itti dom. Ellerinle sıkı tut.

 " Dom, çişim."

" İçine gireceğim. Kıçın ve mesanen doluyken inan bana karıcım, daha çok keyif alacasın ve işemek serbest."

Topları çıkartıp içine girdi ve çok sert ve seri bir gidip gelmeye başladığında Laren kasılmaya ve deli gibi çığlık atmaya başladı. 

Dom, daha da hızlandı ve içine boşaldı. Laren işemişti.

" Dom, hiç bu kadar şiddetli ve haz dolu boşalmamıştım."

" Bende küçük fahişem." Kıçını öptü. Kendisine döndürüp uzun uzun dudaklarını yaladı ve emdi.

" Dom, seni içimde istiyorum hemen."

 Bu kez bacaklarını ayırıp lavabonun mermerine oturdu ve Dom onu öperken tam kapısında durdu.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin