O sırada kapıya Elda'nın kocası, karısına bakmak için gelmişti ama, Dominic onun kolundan tutarak kenara çekti.
" Görünme ve dinle."
" Kocam beni seviyor dedin. Sen seviyor musun? "
" Evet, ben onu ilk gördüğümde sevmiştim. Ben büyük olgun erkekleri severim zaten."
" Kaçmışsın?"
" Evet ama başka bir erkeğe değil. Bana seni öyle bir becereceğim ki, çığlıkların Panamadan duyulacak, demişti.
Nişan gecemizde. Çok korktum. Anneme söyledim. 'O senin kocan abartma,' diye beni azarladı."
" Ne kadar şefkatli bir yaklaşım. Sonra ne oldu."
Nişandan sonra bir kaç kez bana sarılıp öptü. Çok hoşuma gitti. Fakat sonraları daha sert öpmeye başladı. 'Ben sert severim alışacaksın,' dedi."
" Ona korkunu söyledin mi?"
" Hayır. Bana kızar daha beter olur diye yine korktum! "
" Yani korku duymaktan sevmeye zaman ayıramadın. İlk gece ne oldu?"
" Korkudan kendimi çok kastım, oda kurula çarşaf vermek için acele ediyordu ve bana dayanamadığını söylüyordu.
Zorla içime girdi, bayıldım. Sonra da hep ilişkiden korktum. Ben korktukça o zorladı. Gebe kalmak istiyorum belki o zaman bana dokunmaz."
" Ya başka kadınlara giderse?"
" Bunu düşünmek bile istemiyorum ben her şeye rağmen kocamı seviyorum. Bana aşı yaptırdı ve hamile kalmamı istemiyor."
" Dün gece ne oldu?"
" Benim üzerimdeyken onun adını söylememi ve gözlerine bakmamı istedi. Ben korkudan gözlerimi kapattım. Açana kadar boğazımı sıktı."
" Elda, sana verebileceğim tek tavsiye ki, bende en az senin kadar tecrübesizim ama benim kocam anlayışlı. Kocanla konuş.
Ona korkularından bahset ve sana nasıl sevişeceğini öğretmesini iste. İsteklerini söylemekten korkma. Kocan fazla olgun birisi. Daha önce evli miydi?"
" Evet karısı kısırmış. Aile ondan ayrılmasını ve daha genç doğurgan birisiyle evlenmesini istemiş.
Kocam çok şık giyinen, her yerde nasıl davranılacağını bilen yakışıklı birisi. Ben ona bir çok çocuk verebilirim, sadece doğru sevişmeyi bulursam gönüllü olurum."
Dominic, Geart'a baktı. Adam başını önüne eğdi, üzgün görünüyordu.
" Beni sevdiğini bilmiyordum. Sevgilisine kaçtı diye ona çok kızgındım. Bir nevi intikam aldım."
İçeri seslendi." Elda gidelim mi?"
Elda, korkuyla yerinden sıçradı. Laren'a baktı. Laren, gülerek ayağa kalkıp ona sarıldı.
" Beni habersiz bırakma. Bir kız kardeşimin olması beni mutlu eder."
Elda, Laren'ı öptü. "Teşekkür ederim."
" Evet, senin için ne yapabileceğimizi kocamla konuştuktan sonra söyleyeceğim. İstersen burada kalabilirsin demiştim. Endişelenme."
Laren, kalktı alt tarafı sızlamaya başlamıştı. Dominic yeni geliyormuş gibi seslenerek salona girdi. Karısıyla gurur duyuyordu. Hayat onu çok çabuk olgunlaştırmıştı.
" Karıcım nasılsın?" Renginin solgunluğunu fark etmişti.
" Biraz konuşalım mı? Ha birde bu yorgun kız bir süre konuğumuz olabilir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."