Tüm gün kafası karısıyla meşgul olan Dominic, bir türlü işine konsantre olamıyordu.
Hele o pembe giysiler içinde ve kendinden emin tavrı. Mağazaya iki gün önce bir kaç kamera yerleştirtmişti.
" Bu kadın beni deli ediyor. Günlerdir onu uykuda izliyorum ve güzelliğine doyamıyorum. Bu eve de bir siyah oda yapacağım. Hafta sonuna kadar nasıl dayanacağım!"
" Bay Soto, Dominic, iyi misin?"
" Ne var Geart!"
" Efendim, insanlar sizin kararınızı bekliyor."
" Ben bunları tekrar okuyup akşam üzeri size bildiririm."
Telefonu masanın üzerine ters koydu. Orada Laren vardı ve o güzel vücudu ile aşağıda dolanıyordu.
Elda ile bu kadar iyi anlaşmaları onu daha çok sevme nedenlerinden biriydi. Jason ona kulüp de ki yemek olayını anlattı ve şefi nasıl aşağıladığını da ekledi.
Dom kardeşini arayıp, Laren'ın daha önce orada çalışıp çalışmadığını ve şef denen adamı araştırmasını istedi.
" Ben çıkıyorum. Geart, hafta sonunu unutma ve karına bir şey söyleme. Cumartesi Laren'ın doğum günü. Tabi belgelere böyle yazıldığı için!"
Gerat, başını salladı. Dom aşağı mağazaya indiğinde Elda ve Laren giysilerin önünde hararetli bir konuşma yapıyorlardı.
" Bu güzel kadınların konuştuğu şeyi merak ettim!"
" Abiii." Elda abisine sarılıp bir çırpıda konuştuklarını anlattı. Laren biraz geride durmuş Elda'yı dinliyordu.
Dom, onunla ilgili görünmüyordu. " Sende aynı fikirde misin bayan Soto?"
" Evet efendim, eğer onay erirseniz hafta sonu başlamak istiyorum. Madonna, elemanları ayarladı, bende yanlarında olmak ve kafamdakileri uygulatmak istiyorum."
" Hafta sonu olmaz."
" Nasıl emir buyurursanız bay Soto, lordum!"
Elda, hiç bir şey anlamamış, bir Laren'a, bir abisine bakıyordu.
Tam ağzını açacakken Dom, ona baktı ve bakışı onu susturdu.
" Ben eve gidiyorum Laren, telefonlaşalım."
Laren, Eldeya sarıldı. Elda kulağına, " Bunun havası ne böyle?" Dedi.
Laren güldü ve onu kapıya kadar yolcu etti.
**** ****
" Eve gidiyorum, sen geleceksin değil mi?"
" Ben Jason ile dönerim, siz gidin lordum."
" Laren, fazla uzadı ve canım sıkılıyor. Seni omuzuma atmadan düş önüme."
Laren, elemanlara el salladı ve kocasının önünde sessizce yürüdü. Dom'un telefonu araca binerken çaldı.
" Efendim, Russel." Dinledi ve "Anladım icabına baktın değil mi?" Cevabı dinleyip kapattı.
**** ****
" Yarın erkenden yola çıkıyoruz."
" Nereye diye sormalı mıyım?"
Dom güldü ve başını olumsuz anlamda salladı.
" Tahmin etmiştim. Sana sorular sorduğum ve kararlarına itiraz ettiğim için beni bu şekilde cezalandırıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."