Üç gün olmuştu ve Laren, Dominic'i görmemişti.
" Yarın düğün olacakmış? Kim evleniyor acaba çok meraktayım!"
Sekiz güldü. "Evet, birazdan bakım için uzmanlar gelecek. Lordum dövmenin iyileşip iyileşmediğine bakmamı söyledi. Bakabilir miyim?"
" Ben baktım iyi de Lord ne iş?"
" Dominic, patron, bu dünyada Lord ( efendi) diye bilinir ve hepsinin üstüdür. Şimdi bakabilir miyim?"
Laren, çaresiz giysisini sıyırıp amının üzerinden başlayıp göbek deliğine yakın bir yerde biten dövmeyi gösterdi.
" Tamamen iyileşmiş. Birazdan güzellik uzmanı tüylerinizi alacak ve diğeri el ayak bakımı , öteki de cilt bakımınızı yapacak. Öğlenden sonra gelinlikler gelecek. Hangisini beğenirseniz onu giydirecekler. "
" Benim söz hakkım yok değil mi?"
" Siz çok şanslısınız, Laren. Lordum sizi seçti. Yıllarca kadınlar onunla evlene bilmek için ne oyunlar oynadı. O Kosta Rika'nın ve bu alemin en gözde bekârı."
" Ya ne demezsin! Onlardan birisiyle evlenseydi de benim başıma belâ olmasaydı. O tam bir pislik."
"Birisi benden bahsediyor galiba!"
Dominic, kapıda belirdi. "Tam pisliğe bastım!"
Sekiz, önüne baktı, kızarmıştı.
" Bir daha yüzünü görmeyecektim! Erken geldin."
" Senin hasretine dayanamadım. Benim asil fahişem ne yapıyor bakmak istedim. Bu arada ailem Kolombiya dan geldi.
Şimdi kendi bungalovlarında dinleniyorlar. Kız kardeşim ve kocası akşama doğru gelecek. Russel sevgilisiyle kendi bungalovlarında.
Onların yanında bir pot kırar ağzını bozarsan cezanı çekersin ve daha önceki kadar kolay olmaz."
" Tamam Lordum!" "Götümün Lordu."
" Sekiz, ben size gelenlerin kadın olmasını söylemiştim bu erkeklerin işi ne?"
" Efendim kadınlardan birisi izinliymiş."
" Bu serseri mi kadınımın vücuduna elleyecek. O elleri keser kıçına sokarım sakın kadınımın yanına gelmesin."
" Efendim tüyleri...
" Git otacıyı çağır o halletsin. Bir tane bile tüy istemiyorum."
Sinirle gitti. Laren cık cık çekti. Sekiz elindeki telsizle otacıyı aradı.
Tüm işlemler yemek saatine kadar bitmişti. Laren, elliye yakın gelinlik içinden nispeten en sade olanı almıştı. Ayaklarına pırlanta taşlı atkıları olan ince ve oldukça yüksek topuklu beyaz ayakkabıyı aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romansa"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."