"Vazgeçtim, gitmeyelim."
" Neden?"
Dom, Laren'ın elini tutup önüne götürdü.
" Sanırım eve gelene kadar benimki moraracak. "
Laren'ı havuzuna yönlendirip merdivenin tutamaçlarına tutmasını söyledi. Kalçalarını avuçlayıp eteğini sıyırdı ve Laren başını çevirip Dom'a baktı. Kendinden geçmiş, çömeldiği yerden Laren'ı yalıyordu. Parmakları iş başındaydı.
Islaklığından memnun kalınca içine girdi ve tek eliyle saçlarına asılıp hızlandı.
" Dom geliyorum, dizlerim beni taşımayacak!"
Sözlerini bitirdiğinde kasılmaya başladı ve Don saçlarını bırakıp beline sarıldı. Daha da hızlandı ve kükreyerek tüm sıvıyı Laren'ın içine boşalttı.
" Şimdi gidebiliriz."
" Dom bak!"
Bacaklarının arasından akanı gösterdi. Dom uzanıp iki parmağını içine soktu çıkarttı ve yaladı.
" Araca bin. Bu elbiseyi gördüğümden bu yana bunları hayal ettim."
Laren, koşarak eve girdi. Yer yatağının yanındaki Dom'un çantasını karıştırıp parfümünü buldu.
" Bunu düşündüğünü biliyordum."
Araca dönerken gülüyordu.
" Ne oldu? "
" Parfümümü buldum."
" Hımm, nerelerine sıktın?"
Laren bacaklarını ayırdı. Dom kahkaha attı. Laren oturuken giysisi ıslanmasın diye yukarı sıyırmıştı.
Dom'un tek eli direksiyonda tek eli Laren'ın memelerindeydi. Arabayı kenara çekip durdurdu.
" Arkaya geç."
" Yok artık! Acıktım."
" Beni dinlemiyorsun! Seni doyuracağım."
Laren denileni yaptı. Dom torpidoyu açıp istediğini aldı. Çamaşır getirmediği için Dom'un işi kolaydı.
Kıç tıkacını Laren'ın kıçına soktu. " Dom kahvaltı boyunca dayanamam!"
" Kendine kesinlikle ellemeyeceksin. Yoksa boşalmana izin vermem. "
İki metal topu önünden içine itip çıkmaması için mekanizmaya bastı. Şimdi istese de ikisini de çıkartamazdı.
" Yerine geç gidiyoruz."
Laren azgın bir şekilde oturdu. Dom uzanıp dudaklarının tadına baktı ve alt dudağı çişene kadar emdi.
" Böyle tam becer benilik oldun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romansa"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."