26

54 1 0
                                    


Hava karamadan Dom sörf yapmaya gitti. Gitmeden önce Laren'ı yağladı.

" Sakın havuza girme ve güneşin tadını çıkart."

" Dom, çıplağım ya birisi gelirse!"

" Burası yasak bölge, kimse giremez  rahatına bak."

" Acıktım."

" Şu dalgaları kaçırmak istemiyorum. Mutfak açıkta, git bak. Dolap dolu olacak."

Gerçekten de mutfakta on kişiyi doyuracak kadar yiyecek vardı. 

" Zenginlik çok güzeeel. Her gittiğin yer cenneet oluuuyor. Emirler veriip, yapılmasını istiyorsuuun sadeecee. "

Laren, bağırarak bu sözleri uydurduğu melodi eşliğinde söylerken kendisine kocaman bir tabak hazırladı. İki soğuk bira kutusunu yanına alarak, havuzun yanındaki şezlonga oturdu.

Dom, suyun üzerinde kayıyordu. Uzakta da olsa onu seyretmek güzeldi. Bir süre sonra iki, üç, dört, sörf oldu ve sanki yarışıyorlardı.

Laren, netten yüzme eğitimi adlı bir program buldu. Havuza girip Dominic'e sürpriz yapmak için videoyu açtı ve havuzun basamaklarındaki metali tuttu. 

Ellerini bırakmadan yüz üstü uzanıp ayaklarını çırpmaya başladı. Bu çok hoşuna gitti. Bir süre sonra yorulup çıktı ve kenarda oturup ayaklarını suya soktu.

Videoyu izliyordu. Havuz fazla derin görünmüyordu ama cesarette edemedi.

" Bunca yıl mücadele ettin şimdi iki karış suda boğulmayayım."

Kendine güldü. Canı sıkılıyordu. Elda'yı aradı. Uzun çaldı ama açmadı. Eve girdi ortalığı incelemeye başladı.

Duvardaki gömme dolabı görünce gidip açtı. Dom'un giysileri vardı ama, bunlar ergen giysileriydi. Eski sörf tahtası şortlar. Bir defter buldu. İçinden Dom'un gençlik fotoğrafları düştü.

Saçları o zaman da uzunmuş ama henüz sakalları çıkmamış. Suratı hep asık ve mutsuz. Bunları kim çektiyse, Belli ki, zorla çekmiş. Birinde fotoğrafı çekene el hareketi çekiyor. Arkalarında hiçbir not veya tarih yok. Dolabın yan tarafında, Bir kaç bikini buldu denedi oldu. 

Giyinip deniz kenarına gitti ve kuma yattı. En sevdiği X pozisyonunda. Uyumuş. Birisi onu kucaklayınca gözlerini açıp baktı bu Dom değildi! 

Çığlık atıp, adamın kucağından kendini attı ve sert kumlara düştüğü an, Dom'un sesini duydu.

" Ona bir daha dokunursan elsiz dolaşırsın."

Kahkaha sesi sinirlerini bozdu. Ayağa kalkıp adama vurmaya başladı. Adam teslim olmuş gibi ellerini havaya kaldırdı ve kaçılmadı. 

Yumruklarından hiç etkilenmediği belliydi adam, Dom gibi ve kaslıydı. Bu Laren'ı daha çok sinirlendirdi.

" Tamam, gel buraya."  Dom, ona arkadan sarıldığı halde o halâ adama vurmaya ve tekme atmaya çalışıyordu.

" Sen burası güvenli demiştin!"

" Pepe, bu benim karım, Laren Soto."

" Laren bu Pepe çocukluk arkadaşım ve seni benim sevgililerimden birisi sandı."

" Sen sevgililerini arkadaşlarınla paylaşıyor musun?"

Laren, Dom dan kurtulup, kollarını bağladı ve sinirle bağırdı.

" Eve gidelim sonra konuşuruz. Pepe, sende defol."

Laren sinirle eve girdi.

" Ya çıplak olsaydım! Bu senin hoşuna gider belki, ama benim gitmez. Bana dokundu elleri vücuduma dokundu!"

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin