21

70 1 0
                                    


" Bu kapının arkasında ne var?"

" A ç kendin gör." 

Dom, masasına poposunun yarısını koyup, bacaklarını çapraz yapmış Laren'ın merakını ve heyecanını izliyordu."

Aklı eteğin altındaydı. 

" Burada duş ve tuvalet var sadece!"

" Hayal kırıklığına mı uğradınız bayan Soto. Size işle seksi karıştırmadığımı söylemiştim."

Asistanı, " Bay Arias geldi lordum," dedi çağrı cihazından.

Don içeri almasını söylediğinde Geart gülerek içeri girdi.

" Hoş geldiniz bayan Soto."

" Teşekkür ederim ama, bana lütfen Laren de. Elda nasıl özledim."

Geart, Dominic'e baktı.

" Sürpriz olsun istedim. Karıcım Elda bizi öğlen yemeğine davet etti. "

Laren sevinçle ellerini çırptı. " Bu kadar basit bir şey seni ne kadar mutlu etti!"

" Basit mi! Kardeşim bizi yemeğe davet etmiş, evini ilk kez göreceğim neresi basit!"

Dom, onu kollarının arasına alıp tepesine öpücük kondurdu.

Geart güldü. " Biz çok şanslıyız, basit şeylerle bile mutlu olabilen eşlerimiz var. Ben gidiyorum Elda'yı fazla bekletmeyin sonra bana kızar."

Geart gitti. Dom, karısının elini tutup dışarı çıktılar.

" Saat üçe kadar tüm randevularımı ertele."

Asansörle aşağı indiklerinde Laren'ın şaşkınlığı gözden kaçmadı.

" Neden şaşırdın karıcım?"

" Dom, ben burada çalışmıştım."

" Ne zaman?" 

" Seninle tanışmadan bir ay önce."

" Ne iş yapıyordun ve neden işi bıraktın?"

 Bu kattaki tuvaletleri temizliyordum. Şu mağazanın da temizliğini yapıyordum. Dom, oraya gidelim ama sen gelme."

" Olmaz seni tek başına bırakmam."

" Oradakilerin seni görmelerini istemiyorum şimdilik, bir hesabım var lütfen."

" Tamam, gelirim ama, mağazayı dolaşıyormuş gibi yapar yüzümü göstermem."

" Teşekkür ederim."

Laren, kapıyı itip bu lüks mağazaya girdi. Her tür kıyafet, ayakkabı, çanta ve aksesuar vardı. Malların çoğu Paris ve Milano dan geliyordu aşırı pahalıydı."

 Yanında beliren kız onu bir süzdü. "Buyurun hanımefendi. Özellikle aradığınız bir şey var mı? "

" Evet, öncelikle mağaza müdürünüzle görüşmek istiyorum."

" Hangi konuda?"

" Siz onu çağırın konuyu onunla halledeceğim."

Kız bir şey söylemeden başka bir müşteriyle ilgilenen mağaza müdürünün yanına gidip kulağına fısıldadı ve Laren'ın bulunduğu tarafı işaret etti.

" Hanımefendi, şu anda meşgul siz oturun birazdan gelecek."

 Laren sinirle adamın yanına gitti. Adam kızgın bir suratla Laren'a baktı.

" Beni tanıdın mı Steven?"

" Tanımam mı gerekiyor?"

Aslında tanımış, yanındaki yağlı müşterinin yanında kibar olmaya çalışıyordu.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin